Španělsko - Mallorca 2015

1. srpna 2015 v 18:05 | Hogreta |  Z deníčku
Konečně přišlo léto a s ním čas letních dovolených. Když jsme letos s přítelem dovolenou vybírali, váhali jsme mezi Řeckem (byli jsme spolu na Korfu v roce 2011) a mezi Španělskem (na Mallorce jsme byli v roce 2014). Nakonec vyhrála opět Mallorca, protože se nám tam minulý rok prostě hrozně líbilo. Tentokrát jsme ale vyrazili na druhou stranu ostrova, do oblasti Calas de Mallorca. A tak se s vámi podělím o pár fotek :).

Celá dovolená proběhla v pořádku a bez problémů - až zase na ten závěrečný odlet. Možná si vzpomínáte, že minulý rok, když jsme z Palma de Mallorca odlétali, nám byly kufry odeslány někam jinam a týden se toulaly "po světě", než je někde objevily a oni nám je poslali zpět. Tak ani letos se závěr a odlet nevydařil úplně podle představ, asi na to máme prostě smůlu :-D. Když jsme ve 22:45 s letadlem vyrazili na ranvej, pilot to posléze otočil a odjel s letadlem na nějaké odstavné místo s tím, že máme technické problémy. Pak nás nechali tříčtvrtě hodiny sedět v absolutně horkém letadle tak minimálně o 40°C, než tedy po 45 minutách dorazil agregát a byla zapnuta aspoň ta klimatizace. Pak jsme tam seděli ještě půl hodiny a nakonec technici, kteří mezi tím letadlo kontrolovali, zhodnotili, že to bude na dýl. Takže pro nás přijely autobusy, z letadla jsme zase vystoupili a byli jsme odvezeni znova na terminál na - teď už vylidněné - letiště. Tam jsme čekali asi do půl druhé v noci, než letadlo opravili, a pak nás zase zavezli zpátky. No prostě troška adrenalinu musí být :-D. Někteří pasažéři byli otrávení a báli se (přece jenom není příjemné, když vám pilot oznámí, že máte technické problémy, a vy se za tři hodiny ocitnete znova v tom samém letadle), nicméně někteří to brali s nadhledem a s humorem. S pánem, který na trojsedadle seděl s námi, jsme vtipkovali, že v Travel Service se holt už nešetří jen na občerstvení nebo klimatizaci, ale že budeme rádi, když nám pustí alespoň jeden motor.

Další články, které by vás mohly zajímat:

Ale jinak jsme byli s dovolenou spokojení. Byli jsme ubytovaní v hotelu Samoa***, který byl možná trošku postarší, ale docela dobře vybavený - bazén, tenisový kurt, beachvolejbalové hřiště, střelba vzduchovkou, stolní tenis, pétanque, biliard, minigolf, .... Přes celý den probíhaly animační programy a možnost nákupu suvenýrů a večerní zábavy byla hned před hotelem. Stravu jsme měli formou all inclusive a nevařili nejhůř (přibrala jsem dost). Počasí nám přálo, první pláž byla asi dvě minutky chůzí od hotelu a moře bylo (pokud v noci nebyla bouřka a přirozeně se tak nenavanuly řasy) čisté. Takže prostě fajn dovolená :).

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Kalypsó Kalypsó | E-mail | Web | 1. srpna 2015 v 19:48 | Reagovat

Musela to být úžasná dovolená už jen z těch fotek! Nádhera! Ten adrenalin před odletem vám nezávidím, ale hlavně, že jste v pořádku dorazili, kam jste potřebovali. ;)

2 Opica Opica | Web | 1. srpna 2015 v 20:04 | Reagovat

Nebyli jste v Dračích jeskyních, když jste byli takhle pěkně na východě?

3 hogreta hogreta | E-mail | Web | 1. srpna 2015 v 23:05 | Reagovat

[2]: Nebyli, ta možnost sice byla, ale my jsme s přítelem už byli v obrovských jeskyních ve Vietnamu v Ha Long v roce 2013. Takže to nám - co se týče jeskyň - asi zase na dlouho stačilo :)

4 Angel Angel | E-mail | Web | 2. srpna 2015 v 6:17 | Reagovat

Pěkné fotky =) Na Mallorce jsem ještě nebyla, ale každému se tam líbí a podle fotek to tam musí být opravdu hezké =)
Ty technické problémy musely být dost nepříjemné, ale zase lepší zjistit to hned než až při letu. Hlavně že to zvládli opravit a vy jste dorazili v pořádku =)

5 Ludmilita Ludmilita | Web | 3. srpna 2015 v 23:59 | Reagovat

No jéééj to vyzerá úplne super, chcela by som sa tam raz pozrieť. Láka ma to tam, nikdy som tam nebola. My sa chystáme tento rok iba blízko do Chorvátska.
Ja sa tak strašne bojím lietať a asi by ma trafil šlak :-D  :-D Ale aspoň všetko dobre dopadlo a máš na čo spomínať.

6 Kája Kája | Web | 4. srpna 2015 v 19:20 | Reagovat

Já si moc na zahraniční dovolené nepotrpím. Raději trávím chvilky s rodinou tady v Čechách u nějaké hezké přehrady/řeky. Líbí se mi to prostě víc! :) Ale Mallorca je moc krásná! Moje mamina tam kdysi byla a nemohla si ji vynachválit a koukám, že i po těch letech (z vyprávění, fotek a tak) vypadá fakt pořád kouzelně.
Doufám, že jste si s přítelem dovolenou užili plnými doušky a odpočinuli si. Fotky jsou moc krásné!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.

Aktuální články

Reklama
PROSÍM, do komentářů piště pouze to, co souvisí s daným článkem!
Odpovědi ke komentářím na vašem blogu pište na váš blog přímo k tomu komentáři nebo mi poštele email.
Neupozorňujte na sebe reklamami! Na blogy autorů smysluplných komentářů se vždy dívám.
Blogy nespřáteluji, do oblíbených dávám ty, které se mě něčím zaujaly, které se mi líbí a na které opravdu ráda chodím.
Budu ráda, když budete komentovat, jen tak se dozvím, co se vám líbí a co ne.
Klidně pište i ke starším článkům, já si to všechno ráda pročtu.