Na co si stěžujete?

21. prosince 2012 v 20:00 | hogreta |  Já, názory a úvahy
Po uveřejnění nového blog.cz se zvedla vlna nevole. Netuším proč. Teda vlastně tuším proč, ale moc to nechápu.

My Češi máme často tendenci si pořád na něco stěžovat. A strašně se divíme, že nám nikdo nic nedá zadarmo. Je důležité si uvědomit, že blog.cz nám poskytuje prostor. I když si na něho nemůžeme sáhnout, i když si ho nemůžeme vzít domů a zamknout ve skříni, tak je tady jenom pro nás. Až napíšu tento článek, někam se uloží. Ne ke mně do počítače, který jsem si koupila. Uloží se na server, který kupoval úplně někdo jiný. Jen za to, že tady problikává pár reklam, mám prostor, kam můžu ukládat své texty, fotky, myšlenky, názory, ...

Je to stejné, jakoby mi někdo půjčil flashku s tím, že na ni můžu ukládat co jen budu chtít, ale že ji zároveň budou mít i jiní uživatelé. A půjčil by mi ji zadarmo. Měla bych právo nadávat na to, že ta flashka nevypadá tak, jak bych si přála? Měla bych si stěžovat na to, že to v ní není organizováno tak, jak chci já, ale tak, jak to chce majitel této flashky? Měla bych právo si stěžovat, když ji bude používat i někdo, koho zrovna já nemám ráda? Nebo na to, že některé složky jsou hned na začátku, tak je vidí víc lidí, zatímco jiné jsou až na konci? Ne. Když se rozhodnu tuto flashku používat, používám ji tak, jak to určí ten, kdo mi ji poskytnul. Kdybych to chtěla celé jinak, nikdo mi nebrání flashku vrátit a koupit si svoji vlastní, se kterou si pak můžu dělat, co jen budu chtít.

Nic není zadarmo, i prostor na internetu něco stojí. Když by se mi tak strašně nelíbilo, jaké je to tady, nic mi nebrání si koupit na internetu vlastní prostor a udělat si své vlastní stránky. Za své vlastní peníze - a s tím, že bych asi tak velkou návštěvnost neměla, protože blog.cz mi také dělá jakousi reklamu. Tím, že můžu komentovat jiné blogy, tím, že tady se tady tvoří jakási komunita blogerů. A nezaplatila jsem za to ani korunu! Proč bych si měla stěžovat?

Ti, co si nyní stěžují na nový blog.cz, si většinou stěžují, že něco nefunguje, i když to funguje dál - a oni to jen nedokážou najít.

"Nedostanu se k nejnovějším komentářům!"
Dostanete. Správa blogu -> Žebříčky -> Poslední komentované články. Vidíte? Je to tady všechno, krásně seřazené podle toho, co bylo komentováno naposledy. A výhoda tohoto výpisu je, že když kliknu na název článku, dostanu se na tento článek na mém blogu, zatímco když kliknu na počet komentářů, dostanu se přimo do jejich administrace - a můžu je hned zveřejnit (když jsou třeba vyhodnoceny jako spam) a nebo smazat. Když to člověk vezme kolem a kolem, je to jednodušší, protože je to všechno na jednom místě.

"Je to zase propagace Autorského klubu!"
Koho AK nezajímá, nemusí přece chodit na články, které jsou v tomto boxíku. A že jsou tito autoři propagováni více, než jiní? Nevím, tohle mi zavání závistí. Když nejsem propagován já, nemůže být nikdo? Když mě se nelíbí AK, neměl by se líbit nikomu? Všichni máme přece svobodnou volbu, na co klikneme. Nikdo nikoho nic číst nenutí.

"Proč je tady zase ta zasr*ná Krásná.cz?!"
Pravděpodobně proto, že jak Krásná.cz tak blog.cz spadá pod jednu společnost. Kdybych měla dva blogy a chtěla bych, aby mi na oba chodilo co nejvíce lidí, taky bych na jednom odkazovala na ten druhý a naopak. Vy snad ne? Opět platí - když mě to nezajímá, neklikám.

"A proč tu nejsou nejnovější články?! Já na ně klikala, narazila jsem tak na spoustu dobrých blogů."
Pokud se vám někdy podařilo kliknout na něco z nejnovějších článků, co stálo za to, jste šťastlivci. Já se k těmto šťastlivcům neřadím, takže jsem tento boxík velmi brzo začala ignorovat. Pokud ale opravdu chcete vidět nejnovější články, není nic jednoduššího, než: Správa blogu -> Žebříčky -> Nejnovější. Tři kliknutí, nic obtížného.

"Já vím, kde to najdu, ale nemám pořád čas to hledat a najíždět na to!"
Jo, blogování nám žere spoustu času. Ty dvě vteřiny už nikoho nezabijí. A že na to nemáte čas? Tak to asi nemáte čas ani psát články a celkově blogovat. A už vůbec byste neměli mít čas nadávat. Tohle je trošku paradox. Lidé si stěžují, že jim tři kliknutí vezme spoustu času, ale napsat hnusný komentář, to očividně zvládají nadzvukovou rychlostí. A co teprve protesty, psaní petic, tvoření odborů, spamování Srdce blogu - to asi nestojí vůbec žádný čas.

"Nevidím nejnovější články oblíbených blogerů!"
Nevím, tohle mi nepřijde tak důležité. Když mám nějaký oblíbený nějaký blog, zajdu tam přece tak jako tak. Ale chápu, že někteří tuto funkci asi využívali. Kdybych to pořebovala já, funkci následování nějakých blogů nabízí už tolik stránek, že to přece nemusím mít přímo na titulce blogu. Ať už bloglovin.com (vyhledám tam svůj oblíbený blog a dám "Follow"), tak už dokonce třeba seznam.cz - zadáte blog, který chcete sledovat, a můžete mít výpis nejnovějších článků tohoto blogu přímo u emailu.


Zkuste se na to podívat z druhé strany. Opravdu je to tak hrozné? A nebo jsem jenom líný se trochu přizpůsobit? Kde bychom asi tak byli, kdybychom to, co je zažité, považovali vždy za to nejlepší a nejsprávnější?
 

13 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Alfa vlčica Alfa vlčica | Web | 21. prosince 2012 v 20:21

Nič viac len súhlasiť!

Tiež som si všimla plny sprostých komentov v srdci...na jednu stranu hovoria, že im nejde o návštevnosť, no takýmto spôsobom pindajú na členov AK a pri tom im na tom očividne záleží.
A keď chcú videť nové články obľúbencov, prosím, o klik viac. Tu nejde o nič také, že by sme boli čosi viac omg. Dával to hádam niekto z AK najavo? :-)

2 Tlustjoch Tlustjoch | Web | 21. prosince 2012 v 20:21

Muselo to stát plno práce a nic zajímavého to nepřineslo.
Přijde mi to přeplácané.
A navíc nedodělané.

3 Alisa Alisa | Web | 21. prosince 2012 v 20:26

[2]: Tak neják, mne nevadia zmeni a nemám v povahe sa sťažovať a tiež kvôli tomu nepadá svet, len mi to príde vtipné, pretože áno, tuto niekto našiel dokonalé slovo. je to príliš preplácané a to mi vadí najviac . Každý vie, že základ je zvoliť si farby a nie.. proste to vyzerá, akoby to robili desiati rozielmi ľudia a len to zlepili dokopy. Nevidím dôvod, prečo by som si z toho detinského dizajnu nemohla robiť srandu. Však od toho tu Standa je, sledovať odozvu uživateľov a toto je krok do "sme za debilov". Zase lol

4 Nikolas Nikolas | Web | 21. prosince 2012 v 20:28

Já už jsem z toho všeho tak unavená, že už to neřeším a na nic si nestěžuju. Ale je fakt, že mi přijde proměna titulky snad stále horší - v tom smyslu, že první verze (kdysi dávno) byla docela profi, ale teď mi přijde, že se to stále víc přizpůsobuje těm malým dětem, které ve 12 letech začínají blogovat. Ale jinak je mi to jedno, jen mi tam chybí ty nejnovější komentáře,které byly vidět na první pohled. Jak jsem psala u sebe včera - stejně budu odcházet, tak už mě to nějak netankuje a ani nepřekvapuje.

5 Arvari Arvari | E-mail | Web | 21. prosince 2012 v 20:32

Sím, já si stěžuju na to, že je to ošklivý, velký, zmatený a vážně stupidně barevný. A ano, jak už tu padlo, prostě přeplácaný. Jo, a nedodělaný, samozřejmě. Ono je to totiž hrozně profesionální, pustit do světa takhle nedodělanou věc...

6 Siwa Siwa | Web | 21. prosince 2012 v 20:32

Dost mi chybí to, že stačilo najet na blog.cz a hned jsem věděla, že nějaký komentář přibyl, našlo by se možná ještě pár malých připomínek, ale jinak se pod tvůj článek můžu podepsat. Dostávám záchvaty smíchu, jak si všichni myslí, že nejnovější komentáře byly jen na titulce, jinak nikde. To já když začínala, tak jsem si administraci prolezla skrz naskrt, jsem už taková, a nechápu, že na to lidi třeba ani po roce blogování nenašli. Holt jsou někteří moc pohodlní. :D

7 Míša Míša | Web | 21. prosince 2012 v 21:04

Já myslím, že je to fain změna, ale upřímně nechápu, proč musel ten úvodní box, kde byly nejnovější komentáře, zmizet. Myslím si, že to bylo pohodlné a jednoduché a nechápu, proč to zmizlo, měla jsem třeba moc radost, když se to poprvé objevilo... nestěžuji si, ale s radostí bych to uvítala zpátky.

8 Zuzmule Zuzmule | Web | 21. prosince 2012 v 21:20

Doporučuji přečíst si článek od Arvari na jejím blogu a hned ti bude jasné, co se nám nelíbí. Já s tím článkem úplně souhlasím a myslím, že je to napsané pravdivě a rozumně. Škoda, že všichni místo toho, aby se k věci stavěli takhle, podepisují nějaké petice, které podle mě asi k ničemu nepovedou. I když - kdo ví.

9 miluju-liceni-celebrity miluju-liceni-celebrity | Web | 21. prosince 2012 v 21:21

Myslím, že to moc zlehčuječ... Mě prostě ta změna vadí!

10 Xavier Fender Xavier Fender | Web | 21. prosince 2012 v 21:53

Kdyby byl takovýhle blog od začátku jako ta tvá flashka, nikdo by si nestěžoval, jenže tohle jsou změny, na které se nikdo neptal ... a měl by, jelikož se to týká právě i našeho prostoru.

11 Puff Puff | Web | 21. prosince 2012 v 21:56

Mě to vážně štve... to s těmi oblíbenými blogy. Někdo z nich třeba napíše články dvakrát za den, někdo ejdnou za měsíc. A to mám na všechny ty blogy (a že jich je!) chodit denně a kontrolovat je, zda něco nepřibylo? Takhle to bylo bohuže mnohem mnohem mnohem lepší :(
A hlavně mi to připadá takové nedodělané a moc velké. Vždyť to chtěli zjednodušit, ale udělali podle mě uplný opak. Ale tvůj názor beru.

Mimcohodem píšu článek, kde shromažďuji většinu zajímavých názorů na novou tituku. Zařadila jsem i tvůj článek. Pokud ale nechceš, aby v tvém seznamu byl, napiš a já ho ze seznámku smažu :) Článek najdeš tady: http://protestujeme.blog.cz/1212/shrnuti-vseho-co-vzniklo-diky-nove-titulce

12 ♫Denča♥ ♫Denča♥ | Web | 21. prosince 2012 v 22:17

Novy vzhled se mi libi :) a ted' mi nic nevadi-diky tomuto clanku jsem prisla na to jak si sehnat to co potrebuji...no fakt! ja jsem treba vubec nevedela jak si najit nejvocejsi komentare a tak :D Ale prece jen ten stary vzhled byl lepsi :)

13 hogreta hogreta | E-mail | Web | 21. prosince 2012 v 22:18

[10]: tam nejde o to, jak dlouho tu "flashku" máme, ale o to, že je zadarmo.  A ten prostor je zadarmo - takže je čistě věc toho, kdo ho vlastní, co s ním udělá, nemusí se nikoho na nic ptát. Nikdo nikoho nenutí používat zrovna tento prostor. My si umíme jenom stěžovat, ale těžce se na českém internetu najde něco podobného blogu.cz, co by poskytovalo zadarmo alespoň třetinu toho, co poskytuje blog.cz:-O.

14 Mary-Ane Mary-Ane | E-mail | Web | 21. prosince 2012 v 22:20

Já tedy musím říct, že se mi vzhled líbí, ale... Ale nevidím ty nové komentáře. Nejvíce jsem během dne na hlavní stránce a do administrace lezu jen tehdy, kdy počet komentářů na titulní straně (6 nových komentářů) nesouhlasí s počtem na blogu (je jich tam jen 5), tak jdu zkontrolovat, jestli je to spam, ale jinak jsem spokojená, to zase jo

15 Annika Annika | Web | 21. prosince 2012 v 22:48

s tímhle článkem nelze jinak než souhlasit. připadá mi to příliš nafukované. stejně si brzy všichni zvykneme.

16 Sentencia Sentencia | Web | 22. prosince 2012 v 9:18

Co jsem četla komentáře na srdci, tak dost lidí právě tyhle "nepotřebné funkce" využívali nejvíc. S tím vyřazením nejnovějších článků od oblíbených blogerů to zkrátka pokopali. Podle ale většinu lidí nenaštval nový vzhled, jako takový, ale mají už dost jednání vedení. Výsledky ankety hovoří jasně - většině se nový vzhled nelíbí a chtěli by zpět starý. Stovky komentářů prosících o navrácení alespoň některých funkcí a všechny ignorované. Chápu, že jsou majiteli a můžou si dělat co chtějí. Pak se ale na druhou stranu nesmí pořád ohánět tím, jak hrozně jim na blogerské komunitě záleží, jak si cení našich názorů a že vše dělají pro nás, i když se je o podobné změny nikdo neprosí a většinou jsou jenom k horšímu. Nejde o vzhled, ale o princip a o chování, které poslední dobou štve čím dál tím víc blogerů. Jestli chce vedením tímhle svým chováním něčeho docílit, tak se jim daří pravý opak - půlka blogerů odchází na jiné domény.

17 Ornell* AFFS Ornell* AFFS | Web | 22. prosince 2012 v 9:22

To, co čtenáře a blogery na blog.cz nejvíce zajímalo, bylo, kolik komentářů a návštěvností dostali (třeba i k měsíci starému článku). Další vymizeli nejnovější články, takže každý dělá mnoho povyku pro nic ://

18 NanXoXo/Lauren NanXoXo/Lauren | Web | 22. prosince 2012 v 11:23

kdybych ti závidděla,že jsi v AK..tak bych psala něco jiného;)) teď už je mi jasné,že všichni členi AK jsou s novým vzhledem spokojeni;))a ostatní "tuctoví" blogeři jenom závidí co? Musím říct,že členové AK mají často mnoooohem horší články než průměrný bloger, takže nechápu proč jsou na to tak pyšní;)

19 ve-roni-ka ve-roni-ka | Web | 22. prosince 2012 v 11:53

Taky jsem chtěla, aby ty poslední komentáře dali na hlavní stránku, ale naštěstí jsem to našla v žebříčcích, takže mě to už moc netrápí. Jen si budu muset zvyknout. :/

20 hogreta hogreta | E-mail | Web | 22. prosince 2012 v 11:55

[18]:: Nezlob se, ale ten tvůj komentář je úplně mimo mísu :-D

Jak už tady někdo napsal, je to jen jedna velká nafouklá bublina. A ze spousty rozumných blogerů se jako mávnutím kouzelného proutku stávají malé děti, které se vztekají, že jim na pískovišti někdo sebral lopatičku. Tak nám změnili titulní stránku, svět se kvůli toho přece nezboří. A zakládání petic, protesty - tohle je opravdu infantilní.

21 Julcha Julcha | Web | 22. prosince 2012 v 12:11

netvrdím, že bych si nestěžovala. Ale jakmile mi podá někdo (jako ty - jsem ti moc vděčná) informace, kde to mám najít, jak to udělat, a začnu se v tom vyznávat lépe, pak už mi to vadit samozřejmě přestane. Prostě pokaždé, když se změní něco, v čem se vyznáme, tak si stěžujeme, protože to zatím nechápeme. Jako když se změní nastavení facebooku - změnilo se o dost k lepšímu (díky němu jsem našla kluka, kterého jsem předtím hledala hodně dlouho). Nejdřív jsem si stěžovala, protože jsem se lekla té změny a nechápala jsem jí, a teď jsem za to vděčná. A moc souhlasím s tvým názorem, že bychom si neměli stěžovat na "nedostatek času". Přesně, kdo si chce stěžovat, ať toho nechá a místo blogování jde ven - času bude víc 8-)

22 Teresa Xeina Teresa Xeina | Web | 22. prosince 2012 v 13:15

Dlouho jsem se na blog.cz neukázala, takže jsem se změny docela lekla...:) ale ne ve špatném smyslu slova. Nehrotím to a souhlasím s Tebou. Jediné, co mi opravdu vadí, je to neustálé odkazování na Krásná.cz, protože ty články tam...Slátanina. A kdo narazí na vyjímku, to je šťastný člověk. Na druhou stranu chápu, že Krásná.cz a Blog.cz se vzájemně propagují, když spadají pod jednu společnost. Tudíž se nikde neozývám (momentálně vyjímka, reaguji na tvůj článek:)) a změny nehrotím. :)

23 Popcorn Popcorn | Web | 22. prosince 2012 v 15:24

podľa mňa je to strašne od veci :)
krásna.cz je často absolútne plná nezmyslov, radšej tam ani klávesnicu už nederiem. študovala som kozmetiku veľmi dlho, ale to čo tam píšu, to by malo byť trestné. a že tak malé deti radia už o kozmetike.. potom sa nedivme, čo nám to behá po svete.

nepáči sa mi propagácia iných článkov nižšie. my si tu musíme klikať varovanie ak blog obsahuje veci 18+, kamoške dokonca blog zrušili, lebo nemala varovanie, ale na hlavnej stránke blogu sú dole rady, ako byť dokonalý milenec, ako správne sexovať a pod. :) veľmi logické.

AK je tiež od veci, párkrát sa mi podarilo tam skočiť a stačilo mi. niektoré blogy sú fajn, iné pod úrovňou, ale keď už tak nech spravia nejaké tímy napr: fanblody, AK, denníkové blogy.. každý kto chce by niekam patril, nikto by sa na nikoho nepovyšoval a pod. (úprimne neviem či by som chcela patriť do AK, keď som videla, kto všetko sa tam vie dostať - blonďatá aféra)

a dať niečo nové len preto, že je koniec sveta a nedokončiť to, to je už úplne logické. a celé sviatky môžeme čakať, čo ešte príde.. radšej keby riešili skutočné ,,problémy", ktoré blogeri chcú a potrebujú vyriešiť. lebo takto stratia ľudí.

24 Vaše Angela Vaše Angela | E-mail | Web | 22. prosince 2012 v 15:47

Podle mě je to věc názoru. Já to beru tak půl na půl. Vím, že to jsou jen tři kliknutí, ale proč by to nemohlo být zjednodušené jako předtím? Šlo by na to jít z té lepší i z té horší stránky...

To s těmi nejnovějšími články mi třeba až tak nevadí, ale to s těmi oblíbenými blogy ano. Oblíbených blogů mám docela hodně a zabralo by hodně času všechny si vyhledávat. Možnost Bloglovin.com je sice super, ale stejně přicházím pořád k tomu, že předtím to bylo lepší...

25 Kerria Kerria | Web | 22. prosince 2012 v 17:43

Ty možná nevyužíváš přehled článků nových blogerů. Ale co třebas lidi, kteří mají spoustu oblíbenců píšících články zhruba 1x za 2 týdny?

26 hogreta hogreta | E-mail | Web | 22. prosince 2012 v 17:52

[25]: jak jsem napsala ve článku, tohle není neřešitelný problém - zkus bloglovin.com :)

27 víla víla | Web | 22. prosince 2012 v 18:56

U přirovnání s flashkou mě napadlo jediné. To mám být teda jako zticha, držet hubu a krok? Achjo. Tohle je teprve typicky české...Po přečtení celého článku jsem názor nezměnila.
Víš, normální lidé si snaží život zjednodušovat. Kvůli téhle změny, v případě, že nechci každý den chodit obíhat třicet oblíbených blogů, které články zveřejňují klidně jednou za měsíc, někdy i s delšími intervaly, si musím založit nebo zneužít jiný účet na jiných stránkách... Nemůžu si pomoct, ale tohle je prostě strašně složité.

28 hogreta hogreta | E-mail | Web | 22. prosince 2012 v 19:46

[27]: Očkáváš snad, že budeš mít rozhodovací slovo u něčeho, co sis nezakoupila? Samozřejmě, že bys nemusela držet, jak jsi napsala, "hubu a krok", kdybys byla na placených stránkách. Ale takhle? Znáš to přísloví o tom, že nemáš darovanému koni hledět na zuby? To je typicky česká vlastnost, koukáme na zuby úplně všemu.

Kdybys bloglovinu dala šanci, zjistíš, že ti dokáže hlásit nepřečtené články oblíbených blogů přímo na liště. A že se nemusíš omezovat na blogy na blog.cz, ale můžeš si tak hlídat blogy všech možných společností ze všech možných zemí. Mi to založení bloglovinu zabralo asi minutu. Zase tak složité to tedy není:).

29 gms gms | Web | 22. prosince 2012 v 19:58

Je to sice zadarmo, ale chování adminů mi přijde diktátorské.
"Tohle bude tak a tak. Když něco vymyslíte, uděláme to stejně po svém. Když to poděláme, máte smůlu, můžete si řvát jak chcete. Autory a ty, kteří toto celé vedou, nikde neuvedeme, ani kontakt, abyste si nemohli nikam přímo stěžovat. Jako obětního beránka vybereme jednoho člověka, kterej to všechno za nás odnese (Standu). Až se vzbouří i on, jednoduše ho vyměníme za někoho jiného. Z vašich reklam na blozích vyděláváme a investujeme do nových TV stanic. Blogerům nic nedáme, jenom jim poskytneme prostor, ze kterého máme v podstatě díky reklam stejně prospěch jen my."
Nejde o to, že to neni koupený ale o to, že nás autoři jenom využívaj ke svému prospěchu.

30 hogreta hogreta | E-mail | Web | 22. prosince 2012 v 20:05

[29]: Já spíš nechápu, proč když to lidé vidí tak černě, co je tady tedy ještě drží? Dobře, nemusí se mi všechno líbit - ale když se mi něco tolik nelíbí, tak to nevyužívám. Zatímco tady mají většinou všichni spoustu řečí, ale skutek utek. Pokud je něco, co mi vyhovuje víc, tak přece budu tam, ne? Prostě se zvednu a se vztyčenou hlavou odejdu. A ne že tady pomalu držím hladovky, zakládám petice, protestuju - abych nakonec stejně potupně zůstal a na změnu si zvyknul.

31 gms gms | Web | 22. prosince 2012 v 20:15

[30]: To je další věc. Přijde mi, že cet21 spoléhá na to, že většina lidí už tu má blog nějaký ten pátek a bude jim líto to celé opustit, hodit za hlavu a začít znovu. Proto raději zůstanou.
Představ si, že několik let stavíš věž z kostek, které ti někdo zadarmo dává a tvým snem je mít věž nejvyšší. Pak ti ale někdo začne místo kostek dávat třeba jehlany a bude se vymlouvat na to, že to je přeci zadarmo, tak si nemáš co stěžovat. Obrazně řečeno... :)

32 Lucka Lucka | 22. prosince 2012 v 20:17

[29]:: Prijdu k tobe na jidlo, ale to jidlo mi nechutna, pozaduji po tobe jine jidlo. Kdyz nebude dobre, budu si stezovat az to jidlo zadara pro me uvaris na jednicku.

33 víla víla | Web | 22. prosince 2012 v 20:20

[28]: tak mi ale vysvětli, proč se v tom případě ptají na náš názor a dávají na srdci blogu anketu?

34 Lucka Lucka | 22. prosince 2012 v 20:21

[31]: Nechces mit moje prachy zadara? mam par milionu. Muzes u me bydlet zadara a az ten dum budu opravovat, poprosim te o svoleni. WTF? Kde to zijes proboha. Jsi zvykla dostat prachy od rodicu a myslis ze ti vsechno patris? Stezujes si na vsechno a sama jsi nic nedokazala

35 hogreta hogreta | E-mail | Web | 22. prosince 2012 v 20:22

[31]: Když však využívám takovouto společnost, musím se změnami počítat - a musím počítat i se změnami, které se mi nemusí líbit. Tady ti nikdo nedává místo kostek jehlany, funkčnost zůstává zachována. Nadále dostáváš kostky, jen možná nemají takovou barvu, jakou bys chtěl. Jenomže jsou tady i jiní uživatelé, kterým tahle barva nevadí a dokonce se jim třeba i líbí. Jestli chci mít jistotu, že mi nikdo nezmění barvu kostek, pak do nich investuju od začátku.

36 gms gms | Web | 22. prosince 2012 v 20:22

[32]: Kdyz ti nebude chutnat, zaptam se proc a jak bych to mel zlepsit, popripade te pozadam primo o pomoc. A neodpalkuju te tim, ze cely prazdniny budes jist to nechutny jidlo a ze novy uvarim az po novem roce.

37 Lucka Lucka | 22. prosince 2012 v 20:22

[33]: nazor != stezovat si a nadavat na nej.

38 Lucka Lucka | 22. prosince 2012 v 20:23

[36]:: vzdycky to bude hnus, protoze to je zadara ;)

39 víla víla | Web | 22. prosince 2012 v 20:24

[32]: Nejdřív se tě zeptám, co ti chutná a pak to uvařím.. když ti to chutnat nebude, zeptám se, co bych měla změnit, aby to příště chutnalo.. Vždycky jsem si myslela, že se takhle chovají normální lidé, ale jak čtu, tak asi ne.
Achjo, zase blogová žabomyší válka o ničem.

40 gms gms | Web | 22. prosince 2012 v 20:29

[34]:+[38]: Já byl s blogem vždycky spokojen, ale takovýhle přístup jednání není korektní. Ono to je spíš v tom, že když se něco povede, mluví se o tom méně, než když se něco nepovede. Ale to je ve společnosti normální. A prosim, neurazej me kvuli memu nazoru.

41 Zuzana Zuzana | Web | 22. prosince 2012 v 23:36

No, řekněme si to... Chce to rovnocenné šance pro všechny, teda pro ty co si chtějí získat čtenáře. Proč zůstali "Miláčci pana Rucla" na titulní stránce a ostatním tam nedopřál ty aktuální články? Dle mého názoru tohle je elitářství, měl zmizet i ten soukromý projekt (ač se nezdá, soukromý je) AK, potom se ukáže jak je kdo kvalitní a kolik má čtenářů. ;-) Vždyť  AK členy si může každý zjistit dokonce dvěmi kliknutími → napsat klub.blog.cz → kliknout na členové... ;-) Zase chápu že to začalo panu Veledůležitému upadat, tak chtěl podnítit k zájmu o klub...

42 Zuzana Zuzana | Web | 22. prosince 2012 v 23:45

Ale jsem srozuměna s tím, že člověk, jehož články jsou propagovány na přihlašovací stránce a rovnou dvakrát, to asi nepochopí. Měj se hezky ;-)

43 krysiik krysiik | Web | 23. prosince 2012 v 0:29

Ani po přečtení tvého článku neměním názor na to, že nový vzhled je, s prominutím, otřesný.
Poslední bod, jenž si uvedla jako nepodstatný, je pro mne (a věřím, že nejen pro mne) důležitý. Nehledě na to, že teď už funkce Oblíbené blogy nemá smysl, leda tak, abych si zapamatovala URL.
Přijde mi bezohledné ke všem blogařům zrušení Nejnovějších článků na hlavní stránce. Vždyť přece k AK by se dalo také jinou cestou dostat, proč teda admini nedali pryč je? Aby to někdo špatně nepochopil, nedělá mi problém AK na hlavní stránce, ale utlačování těch 'blogařů tam dole'.

44 monika-es monika-es | Web | 23. prosince 2012 v 10:20

Se vším s tebou souhlasím, krásně si to napsala a všechno vystihla! :-)
Je to prostě ta lenost kliknout 3x, nebo kolikrát, a dojít k tomu co potřebuju.

45 hogreta hogreta | E-mail | Web | 23. prosince 2012 v 10:30

[42]: [41]: Laskavě nebuď jízlivá, já taky přece nejsem v AK odjakživa. Jako jenom proto, že tobě se AK nelíbí, měl zmizet? Jsi snad jediný bloger? Tohle je trochu samolibost, ne? Je spousta lidí - nejenom z AK - kteří na tyto blogy rádi chodí.

Promiňte, ale děláte z komára velblouda. Vy si opravdu myslíte, že boxík s nejnovějšími články vaši návštěvnost nějak zvýšil? To je blbost. Protože většina článků tam byly spamy. Lidé, kteří na tento boxík neklikali, na něj prostě neklikli ani když tam byl váš článek. A lidé, které bavilo v tomto boxíku hledat nové blogy, je budou hledat i nadále. Máte google analystics? Tak se podívejte, kolik lidí ti na blog chodilo přes tento boxík. Vždycky platilo a platí, že propagovat blog si musí každý sám. Musí chodit na jiné blogy a dávat komentáře. Musí psát o věcech, které lidé vyhledávají. Tak to vždycky fungovalo a tak to funguje i nadále. Jak jinak vysvětlíte, že nejnavštěvovanější blogy blogu.cz nikdy v AK nebyly? Vážně myslíte, že tyhle blogy svou popularitu získali tím, že byli v výpisu nejnovějších článků?

A jak si asi představujete, že budou všechny blogy propagovány stejně? Vždyť každou minutu vznikne dvacet článků, z čehož 90% jsou spamy. To má u toho nějaký člověk sedět a třídit to? Tohle prostě není technicky možné. Ale když dostanete nějaký nápad, jak by se to dalo uskutečnit, prosím, sem s ním.
Když chcete viset na hlavní stránce, nic vám nebrání se do AK přihlásit (pokud nechcete, to je jen a jen vaše věc, ale nemůžete si potom stěžovat) a nebo třeba napsat na téma týdne. A ne, nemyslím si, že nyní je AK propagován víc. Nyní je v boxíku pouze 6 míst (předtím jich bylo víc), takže každý článek tam visí mnohem kratší dobu. A navíc když teď na hlaví stránce není výpis okomentovaných článků, tak nikdo nemá důvod se na hlavní stránce tolik zdržovat a jde přímo do správy svého blogu.

46 Lux Lux | Web | 23. prosince 2012 v 10:53

[45]: Ale tu nejde len o tú návštevnosť ale aj o to, že tak ľudia ľahšie našli blogy o ktoré by sa mohli zaujímať a tak sa tvorila tá komunita na blog.cz, aspoň to tak bývalo kým tu začali byť spamy a to už je vec iná. Možno kebyže sa viac zamerajú na riešenie toho problému a až potom riešia nový vzhľad, uvítalo by to tak viac ľudí. Teraz sa bude ešte viac zneužívať téma týždňa, takže naozaj to vyriešili...

A že sa darovanému koňovi na zuby pozeráme pričasto? Nuž na nás stojí a padá celý blog.cz, bez blogerov by to tu nebolo :D

Na druhej strane súhlasím že "protestace" a "protestanti" a protestné stávky a neviem čo ešte...hm, tak to nevyšlo. Kebyže nastane hromadný odchod ľudí na iné blogovacie služby, to už by bolo dačo iné. To už by niečo zmenilo.

Ja som z blog.cz odišla, na blogspote som spokojná a na takýchto drámach sa sem už len chodím zasmiať :D

47 Popcorn Popcorn | Web | 23. prosince 2012 v 10:59

[45]: k tomu že majú odísť preč z blogu: myslím, že to je dobrá sprostosť, pretože keď ja tu mám nejaký blog 5 rokov, venujem tomu prácu a svoj čas, tak to nechcem nechať len tak a odísť. a keby to tak spravili všetci ktorí sú naštvaní, tak tu nie je fakt nikoho len ľudia z kásna.cz a AK.
Hlavne mi na novom vzhľade vadí to, že tie trápne reklamy mi tu vyskakujú častejšie a väčšie. A ako som ti písala už vyššie a ty si to odignorovala - netrápi ma ako sa robí správny orál a ako zahnať stereotyp v posteli, ale možno tie 12ročné deti ktoré sem chodia to zaujíma a isto to veľmi potrebujú k životu. oni majú teda toho stereotypu isto veľa :D
A súhlasím s ostatnými - AK je naprosto propagovaná vec, pretože upadá. A keď vidím tie niektoré články ani sa nedivím. A že sa tam máme zapísať ak nám to vadí? neviem či chcem patriť na úroveň blonďatej krásky bez inteligenčného kvocientu napr, lebo keď sa tam dostala ona, tak už každý. AK nemá úroveň, berú tam pomaly každého. Ako som spomínala, bolo by super keby bolo takých klubov viac :) fanblogy, denníkové blogy a tak.

Blog hlavne stoji na nás ako užívateľoch a ak náš názor neberú tak nech sa nás nepýtajú. to že to je zadarmo je síce pekné, ale oni z toho čosi majú aj vďaka nám, takže by sa mali zaujímať aj o naše ,,pohodlie" :)

48 Lux Lux | Web | 23. prosince 2012 v 11:09

[47]: Súhlasím, nepáči sa mi nerovnaké zaobchádzanie.
Oh a samozrejme Rulcove čachre, vyhodenie Love Shy z AK tu ešte nikto nespomenul :D A tuším tak tiež bola vyhodená aj Sticky Bubblegum.

49 Popcorn Popcorn | Web | 23. prosince 2012 v 11:14

[48]: to nerovnaké zaobchádzanie sa páči len tým, ktorí niekam patria ;)

50 Lux Lux | Web | 23. prosince 2012 v 11:16

[49]: Hej, to som zabudla spomenúť, Rulc a jeho "elita" :D Veď im je dobre, tak čo ich je po ostatných a čo sa búria...hm, tak.

51 Christine Christine | E-mail | Web | 23. prosince 2012 v 11:20

No páni, já jenom nestačím zírat, jaká propaganda se tady děje... :D docela se bavím tou konverzací, která tady vznikla... :D

Nicméně k tomu novému vzhledu. Nemyslím si, že Češi jsou jenom národem, co si stěžuje. Možná by každý měl říkat svůj názor kvůli tomu, aby s námi nebylo zametáno jako s kusem hadru... No a co se nového vzhledu týče, tak... je nevychytaný a má mouhy... Předchozí byl daleko lepší a i přehlednější! S prominutím proč mám koukat na blog krásná.cz, když tam píší bloggerky, které mají sotva základní školu a některé články jsou opravdu jako bych napsala do Bravíčka a oni mi odepsali? Ne, to mě nezajímá... Reklamy, které tam na mě blikají? Nezajímavé... Když se na to podívám přes telefon, prohlížeč se mi kousne a celé to spadne.
Možná je to jenom AK, že on prostě propaguje myšlenku, že je to skvělé a podobně, ale možno by se měl taky podívat na to z normálního pohledu... Jestli to většina propaguje kvůli tomu, aby je nevyhodili z takzvané komunity, tak buďiž... to mě nějak netankuje a je to jejich věc, ale nejsou natolik emancipovaní, aby papouškovali všechno, co se kde napíše...

Každý přeci ví, že když se zkouší nějaká nová stránka, tak se musí vychytat mouchy a ne aby to bylo, že oni napíší článek a ještě napíší: No tohle nefunguje, tohle taky ne... a tohle už vůbec ne, ale stejně doufáme, že se vám to líbí! To přeci nemá logiku, no ne?

A teď k tomu tvému článku. Já jsem ráda, že je možnost sdílet někde zdarma, o co bych se chtěla podělit... Ale nemyslím si, že tvůj článek byl na místě. Spoustu lidí jsi urazila a navážíš se do nich jenom proto, že neumíš akceptovat názor ostatních. Jestli si mylsíš, že jsi taková královna, tak potom bych od tebe čekala jinou reakci!
Měla jsi spíš napsat, že se ti to líbí a komu se to nelíbí, tak je jeho věc a ne se do každého navážet a psát a cpát mu vlastní názor...
Krapet ubohé...

52 Zuzana Zuzana | Web | 23. prosince 2012 v 11:39

[51]: Hm, to si zas nemyslím, je to její blog, tak ať si píše co je jí libo.

No, jak jsi psala - nebyla jsi v AK odjakživa, tak jsem myslela, že budeš mít pochopení a ono ne. Já zas nechtěla být v AK do nekonečna. Opakuji, že se mi nelíbí AK proto, protože  už je to čistě soukromý projekt člověka z uživatelské podpory a nevidím důvod proč by tam měl být.V AK jsem byla s předchozím blogem který jsem měla spoustu let, ale po odchodu Krutomluva jsem odešla, později blog zrušila a založila si nový. Nechtěla jsem být součást jakési elity, které někdo diktuje co může být a co nesmí. Navíc dle mého názoru to to naboří tu komunitu, s kterou se tak chvástají. Plus možná vidím v tom že možná ubudou blogísky, ale jak já si najdu čtenáře když nemám zas tolik času hledat kvalitní blogy a komentovat je, to vážně nevím, ale (ano, má jízlivost) ty asi tu starost nemáš. Měj se hezky (a tohle nemá být jízlivé ;-) )

53 Lux Lux | Web | 23. prosince 2012 v 12:15

[52]: Ok, to je možno pravda, že je to jej blog, môže si písať čo chce ale to jej nikto neberie, mi tiež vyjadrujeme len svoj názor, keď ich nechce, nech zakáže komentáre :) A súhlasím, že s tým, že Hogreta sem píše všeličo a cpe iným ľuďom svoje názory, jej článok o Alzheimerovi ma naozaj dostal a to nie v pozitívnom slova zmysle a o jej článkoch o obezite ani nehovorím...

54 Popcorn Popcorn | Web | 23. prosince 2012 v 12:43

myslím, že keď niekto píše články tohto typu, musí aj očakávať takéto reakcie. a je pravda že slečna si málokedy uzná že aj iní môžu mať pravdu hoc jej to tu bude písať každý druhý. a často to opíše tak nepríjemne, že človek sa cíti ako totálny idiot pod úroveň :/ možno to tak nemyslí, ale pôsobí to tak.

55 hogreta hogreta | E-mail | Web | 23. prosince 2012 v 18:18

[53]:: [54]::  Holky, s váma je to těžké. Jsem na svém blogu a napíšu svůj názor. Vy přijdete, napíšete svůj a obahujete si svůj názor. A já si obhajuju ten svůj. A výsledek? Vy mi řeknete, že vám ten svůj názor cpu. A není to spíš naopak? Vy jste na mém blogu. Nebo byste byly spokojenější, kdybych vyjádřila svůj názor - a hned na to ho odvolala, protože bych se zlekla? Ne, já mám názory ujasněné. Nebudu je měnit kvůli toho, co chcete. Když je neměním, je to špatně. Kdybych je měnila, bylo by to úplně stejně špatně. Ještě jednou opakuju. Toto je můj blog, tedy moje názory a MOJE pohledy na věc. Je tady spousta lidí, co vyjádřila svůj názor - opačný - slušně. V tom vám nikdo nebrání, od toho komentáře jsou. Stejně tak vám nikdo nebrání napsat na svůj blog svůj názor. Nemusíme se názorově shodnout. Ale proč, když víte, že se neshodneme, se neustále vracíte, abyste mé názory ponižovaly? Vaše debata už se zase stočila od tématu článku k mojí osobě. Přijde mi, že tu chodíte jenom proto, abyste, cokoli najdete, stočily proti mě. Proto vám narovinu říkám, že o takovéto návštěvníky zájem nemám. Nechci se zbytečně rozčilovat. Jděte si svojí cestou, já zase půjdu tou svojí. Nevím, co vás vede k tomu mě pořád řešit (a to očividně nejenom tady, ale i na jiných blozích), tak zajímavá zase nejsem. Tohleto jak pod mojí, tak pod vaší úroveň. Na všech článcích se mě snažíte shodit, na všech článcích hledáte to nejhorší. Kdyby to napsal kdokoli jiný, než já, ani byste nad tím nemrkly okem. Nechci vaše komentáře mazat, ale pokud se pořád budete navážet do mě, smažu je. Tohle nemám za potřebí.

56 nikdo nikdo | 23. prosince 2012 v 20:56
57 Moss Moss | Web | 25. prosince 2012 v 9:39

Mně nejvíc štve to, že nevidím nejnovější články. Jelikož se mi neustále něco mění a jediné, kde mám uloženou adresu je zde..
A z osobních důvodů je nechci zveřejňovat na své stránce, tak tomu se říká..
Vážně super věc.

Mimo to, každý má právo si stěžovat. I když jsou názory druhých na toto přehnané, protože nějak protestují, tak musím říci, že i tvé názory jsou přehnané, akorát z druhé strany.
A tohle by bylo dobré si taktéž uvědomit.

Ale když už si tak precizní, tak za dvě vteřiny se stěží jen nadechneš. Takže kliknutí musí zákonitě trvat déle. (L)
Ale to už je ode mě zase moc přehnané.
Zkrátka je dobré, kdyby si všichni uvědomili, kam sahá jejich názor a nevnímali internet takhle vážně.(:

58 Kája Kája | Web | 25. prosince 2012 v 10:28

Měla jsem stejně jako ty přístup na novou úvodní stránku už dříve. Nebyla jsem zrovna nadšená, ale myslela jsem si, že když není úplně dodělaná, ještě ji vylepší.  Něco málo se možná zlepšilo... Opravdu nemůžu říct, že se mi nová stránka líbí. Největší problém je v tom, že je široká, takže se mi celá nevleze na malou obrazovku mého netbooku. Také se mi načítá delší dobu, kvůli těm úžasným obrovským novinkám na blog.cz. Ale jinak v pohodě. Líbí se mi, že u žebříčků AK a TT je i kratičký text ze článku.

Protesty nechápu. Podle mne je to moc. Nejvíc se mi protiví ti, kteří neustále opakují, že se nedozví o nových komentářích a článcích oblíbených blogerů. Žebříčky jsou tady odjakživa, tak fakt nevím, co s těmi komentáři řeší.  Jsou moc pohodlní. Nové články od oblíbenců mi chybí, ale registrovala jsem se na bloglovinu a jsem spokojená, ikdyž to jsou zbytečné kliky navíc, které ,,zabírají spoustu času a zdržují mě".  Škoda je, že nevidíme nejčtenější články na blogu, bylo zajímavé vědět, po čem lidi jdou, mohla jsem pak schválně zaměřit jiné články, abych přilákala více lidí. Návštěvnost rozhodně není to nejdůležitější, ale koho by nepotěšila, že...

Takže tak. Myslím, že si na novou titulku zvyknu. Po poslední úpravě v roce 2008 (asi?) jsem taky říkala, že je to hnus a zvykla jsem si. I ostatní to říkali. A jak by teď ten hnus chtěli zpátky!

59 Kája Kája | Web | 25. prosince 2012 v 10:36

[28]: Rozhodovat o něčem, co jsi nekoupila.

To bychom rovnou mohli na návštěvě říct, že si mají v obývaku vymalovat jinou barvou, koupit nový gauč, protože starý je nepohodlný a do ložnice dát nový koberec, protože starý je hnusný...

Úplně tě chápu. Snad je to brzo přejde.

A když už jsem u toho komentování, chtěla jsem ještě minule napsat, že je hrozné, jak si všichni ztěžují, že Standa vůbec nereaguje. Ani mně není Standa moc sympatický, ale proč bych mu měla nadávat za to, že se nevěnuje pracovním záležitostem v době volna a Vánoc?

60 Diie Ediie Diie Ediie | Web | 25. prosince 2012 v 20:55

Nový blog se mi vůbec nelíbí. Já vím, že tadyto všechno jde, ale předtím to teda bylo lepší.
Promiň, ale připadne mi, že se tady AK opravdu hodně propaguje :/ A jednou v životě jsem se tam podívala a měli tam s prominutím voloviny :( třeba to teĎ může být lepší, ale nevím... Prostě se do boxiku nikdy nepodívám...

To, že zmizeli nejnovější komentáře je asi nejhorší- no a co, že jsou v nějakých žebříčkách, stejně je to kravina, dřív to bylo lepší.

Krasna.cz mi nijak nevadí :)

Já na blogy těch mých nej teda radši zajdu, ale pokd někdy zapomenu, tak se teda radši podívám z blogu ;)

Všechno je můj názor, upřímný...

61 Diie Ediie Diie Ediie | Web | 25. prosince 2012 v 21:01

[45]: prej nebuď jízlivá -_- nemusíš to zveřejňovat, tenhle koment, ale radím ti, že reagovat na to, že má člověk vlastní názor, je blbost :/

62 Vendy Vendy | Web | 25. prosince 2012 v 22:33

No, Hogreto,vypustili do světa nedodělanou verzi nového vzhledu, který se opravdu tluče barvami a navíc má spoustu odkazů nefunkčních.
A to, co fungovalo, bylo zrušeno.
Promiň, ale tohle máme chválit?
Kdyby tohle udělal někdo v práci svému zaměstnavateli, tak přijde o prémie nebo o práci.
Tady to hodí do placu a pak si na deset dní odfrčí na dovolenou.
Ale ono v téhle zemi se stává zaběhlým zvykem, že paskvily jsou normální a co bychom chtěli, komu se to nelíbí, ať se odstěhuje do zahraničí, nikdo tady nikoho nedrží.
Akce nový vzhled Blogu mi připadá jako přenos tohoto trendu.
A nevím, proč bych měla držet hubu. Byly tady věci, které fungovaly a byly užitečné. Teď nefungují a navíc nefungují ani další odkazy, které jsou na titulní stránce.
Chválit je věru nebudu a spíš se divím tomu, že se divíš.

63 hogreta hogreta | E-mail | Web | 25. prosince 2012 v 22:36

[61]: To s tou jízlivostí bylo samozřejmě k té jízlivé poznámce, ne k celému komentáři. A vzhledem k tomu, že sama Zuzka pak v dalším komentáři ke své další jízlivé poznámce napsala "ano, má jízlivost", tak rozhodně věděla, která poznámka byla jízlivá (a myslím, že byla jízlivá úmyslně a cíleně) :-D. To není nic proti vlastnímu názoru, to jsou dvě úplně jiné věci;)

64 Vendy Vendy | Web | 25. prosince 2012 v 22:38

[58]:Proč se registrovat na další a další servery, když to bylo funkční a dokonalé?
Rozumíš, tady jde o to, že užitečný a jednoduchý přístup se zruší a komplikace a nedodělky se stávají normou.
Mně se vážně líbí, jak někteří blogeři hlásají, že si musíme zvyknout a taky že si zvyknem. (Ironie).
Jen nevím, proč si musíme pořád zvykat na horší.
Znamená to, že zlatá éra už je fuč a teď to půjde jenom z kopce?
(řečnická otázka)

65 hogreta hogreta | E-mail | Web | 25. prosince 2012 v 22:48

[62]: To není až tak úplně pravda, v informatice se běžně vypouští ještě nedodělané verze. Mouchy se vždycky vychytávají až za běhu, jinak to není v takto rozsáhlých projektech možné. Otázkou jen je, jak velké by ty "mouchy" měly být.

A že se divím? Divím, protože já jsem třeba vděčná za to, že vůbec nějaký blog.cz je, že mi poskytuje prostor a že si nemusím platit. A jsem si na 100% jistá, že tak za dva měsíce si na to, že by měla být titulka jiná, nikdo nevzpomene. Proti té minulé byly taky protesty, všichni byli nespokojení. Tak to je vždycky, s jakoukoli změnou.
Shrunula bych to takhle: jsem za blog.cz vděčná a změna titulky není nic, co by změnilo základní funkčnost: publikování článků/fotek/... zadarmo na internetu. A to je, myslím, ta věc, proč jsme si všichni blog.cz vybrali. Nebo je tady snad někdo, kdo si blog.cz vybral ne kvůli možnosti publikování, ale kvůli titulní stránce?

66 Vendy Vendy | Web | 25. prosince 2012 v 22:57

To je pravda, ale třeba Pise.cz je taky zadarmo. Myslím, že i blogspot je zadarmo. Blog jsem objevila jako první a bylo pro mě výhodné, že je zde možnost psát v normálním jazyce a ne v hatmatilce. Myslím, že tohle vyhovuje i blogerům poněkud zralejšího věku, kteří se do blogování pustili (a klobouk dolů před nimi). Ale nechápu, jak fakt, že blog je zadarmo, ovlivní ztrátu funkcí, které byly funkční a užitečné? Rozuměj, dosud to fungovalo a problém nebyl. Problém nastal s novým vzhledem. Jestli budou mouchy vychytány a funkce navráceny, nový vzhled jako takový mi nevadí - i když mě štve, že přesahuje obrys mé obrazovky (stránka je moc široká) a musím posouvat. Ale s tímhle bych se smířila.
Jenže mám strach, že s návratem odebraných funkcí to bude jako s návratem počitadla návštěvnosti - od srpna stále stejné, nula.
Mimochodem, kdybych nebyla na blogu a teprve chtěla začít, právě tenhle vzhled by mě odradil. Tedy ta ukousnutá stránka.

67 hogreta hogreta | E-mail | Web | 25. prosince 2012 v 23:04

[64]: Ono je docela zajímavé, jak mají lidé krátkou paměť. Ty teď píšeš, že to bylo funkční a dokonalé. Ale já si moc dobře vzpomínám, jak blogeři nadávali, že že se články oblíbených blogů zobrazují se zpožděním, že do oblíbených nemohou dát i jiné blogy (tedy ne blogy blog.cz), že nikde nevidí, kolik lidí je má mezi oblíbenými, že když se objeví na jejich blogu spam, tak že se do něj nedostanou přímo z té tabulky, která je informovala o počtu komentářů, že když nějaké komentáře smažou, tak že číslo se v té tabulce nezmění a je to pak matoucí, že...
Je docela smutné, že lidé si uvědomí, co měli, až když to ztratí. A to teď nemyslím jen tady na blogu, ale tak celkově...

68 hogreta hogreta | E-mail | Web | 25. prosince 2012 v 23:17

[66]: Ano, to máš pravdu, je blog si můžeš založit na více místech. Ale my jsme si z nějakého důvodu vybrali zrovna toto místo - blog.cz. A nemyslím si, že důvodem, proč si někdo vybral tuto stránku, byla titulní stránka. Pravděpodobně to bylo - jak ty říkáš - možnost psát v češtině, možnost jednoduše napsat a přidat článek, velká komunita blogerů, jednoduché nastavení designu - a nebo prostě jen to, že už jsme o blog.cz slyšeli. A tohle všechno zůstává stejné. Navíc píšeš, že blog.cz používají i starší lidé - a myslím, že zrovna těm změna titulky nevadí vůbec, protože si ji asi ani nevšimli. Myslím, že lidé zralejšího věku funce "oblíbených blogů" nebo komentářů moc nepoužívali - titulní stránka pro ně slouží jen k přihlášení do administrace, aby si mohli napsat článek. A to zůstává pořád stejné:).

69 Strange Strange | Web | 25. prosince 2012 v 23:40

Uznávám, že ty barvy jsou děs, ale to je tím, že já barvy zrovna nemusím, takže...
Jinak nechápu, co vám všem je? Já souhlasím s autorkou a to jsem prosím pesimistka jak dělo. Pořád byste všichni jenom kritizovali. Tak proč to neuděláte sami, když jste chytří jako radio?

70 Kája Kája | Web | 26. prosince 2012 v 10:03

[64]: Já myslím, že v dnešní době je člověk zaregistrovaný na mnoha stránkách, jedna navíc neuškodí. Bloglovin má tu výhodu, že ti ukáže nové články i jiných blogerů. A jestli ti to moc vadí, existuje přece RSS...

71 Courtney Courtney | Web | 26. prosince 2012 v 15:08

Mne osobne sa nový blog.cz páči. Samozrejme, po prvom prihlásení som sa trocha nevedela vymotať O_O , ale neskôr som všetko našla :). Myslím že nový blog je už len v tom lepší, že dessign, alebo ako to nazvať je viac modernejší. Pekné spracovanie nových článkov v autorskom klube a myslím že je to dobre usporiadané. Stačí si len zvyknúť :-)

72 An An | Web | 26. prosince 2012 v 18:06

Myslím, že v téhle debatě už padlo všechno, co jsem chtěla říci. Jsem s autorkou za to, že na svém blogu si každý může psát co chce a komu se to nelíbí, ten to číst nemusí. Ale SLUŠNĚ vyjádřit svůj názor, i když opačný, smí snad každý, ne?
Musím přiznat, že z nového vzhledu blogu, jako mozí jiní, zrovna dvakrát nadšená nejsem. Jistě, hodně nových verzí webu je spuštěno i když ještě nejsou úplně doladěné, ale takhle moc "nedoladěnou" stránku sjem ještě opravdu neviděla. Taky nechápu, proč se objevila teď, v době prázdnin, a ne až když bude čas na rychlé vychytání much.
A na co že si tady vlastně stěžuju? Za prvé, aby nedošlo k omylu, chci říct, že si vážím prostoru, kde mohu zadarmo zveřejňovat svou tvorbu. Ale jak už tady bylo řečeno, nenechám se sebou "vymetat".Proti barevnému provedení nic nemám, naopak se mi líbí, horší mi přijde velikost všech těch oken, která bi mi stačila klidně i poloviční. Jelikož moc článků na srdci blogu nečtu, přijde mi ta upoutávka úplně zbytečná, ale uznávám, že pro mnoho blogerů může být užitečná, klidně bych jí překousla. Co mi ale pije krev je zmizelý výpis nejnovějších komentářů a článků. Nevím, asi jsem moc zlenivělá, nebo moc pomalá, ale vážně mě nebaví šťourat se kvůli tomu pořád v administraci, třeba mě ukamenuj.
Chápu, že ty jakožto členka AK i krásné nevidíš to,c o my "normální a obyčejní" blogeři. U starého vzhledu jsem dokázala okno s krásnou překousnout, ale tohle už je na mě moc. Navíc ještě supervelké okno s AK. Vlastně se členům Ak vůbec nedivím, že se nám snaží vnutit (promiň za ten výraz), jak je nový vzhled skvělý. A proč by to mělo být zvýhodňování, že?
Na závěr, díky za vyslechnutí a odpověď a doufám, že se tě tento komentář nijak nedotkl a nezněl moc jízlivě.

73 Miška :-) Miška :-) | Web | 27. prosince 2012 v 0:02

krásný blog :-)

74 Čerf Čerf | E-mail | Web | 27. prosince 2012 v 16:20

Moc se mi líbí dvě věci: Že umíš svůj názor dobře a logicky zdůvodnit a že si za ním stojíš a nelekneš se přesily a silných slov. Což neznamená, že tvůj názor sdílím.
Ano, služba blog.cz je zadarmo a je pravda, že jejím uživatelům to nedává žádná práva říkat, jak mají věci být. Na druhou stranu je úplně stejně možné říct, že celá služba běží právě jenom proto, že tady fungujeme a tedy do značné míry díky nám. Nelíbí se mi proto říct jednoduše: Když se mi nějaké kroky nelíbí, můžu jít pryč. Ne! Když se mi něco nelíbí, napřed se pokusím o nápravu a teprve když všechno selže, odejdu, pokud jde skutečně o nepřekonatelný rozpor.
Je mi jasné, že si můžu najít jiné metody, jak dosáhnout stejných funkčností, které (podotýkám prozatím) zmizely; osobně mně vadí jedině chybějící nové články oblíbených blogerů. Ale nerozumím tomu z pohledu blogu.cz, protože je v jeho bytostném zájmu upevňovat vztahy v rámci zdejší blogové komunity a ne nás nechávat na pospas externím (byť kvalitním) službám. To považuju z businessového pohledu za neumětelství a krátkozrakost.
Ale každopádně díky za názor, mám rád lidi, kteří se nebojí jít proti proudu, i když plavu shodou okolností v opačném směru :-).

75 krasna-sluchatka krasna-sluchatka | Web | 27. prosince 2012 v 19:15

[63]: ok... ;-)

76 PaPája PaPája | Web | 27. prosince 2012 v 22:48

Mě nějak extrémně změna designu nezasáhla. Je mi to celkem fuk. Ale je pravda, že mi docela chybí taková ta tabulka, kolik bylo navštíveno článků, apod. To bylo podle mě docela užitečné :). Ale to fungovalo ani u starého designu blogu.cz :D ;)

77 kar. kar. | Web | 27. prosince 2012 v 23:32

jediná věc která mě na tom doopravdy nejvíc sere je ta, že nevidím kdo mi naposled komentoval články.

78 vierkaja vierkaja | E-mail | Web | 30. prosince 2012 v 0:14

Faktem je, že nová verze je uspěchaný polotovar. To snad vidíme všichni.

Že je AK propagovaný více než běžní uživatelé je taky pravda, ale od toho tam ten AK je, takže s tím musíme počítat. Proto moc nechápu tvůj komentář o závisti. Kdo chce být více propagován, musí se přihlásit do AK, tak je to dané. Kdo nechtěl do AK, musel se spokojit s Nejnovějšími články. Myslím, že spíš než o závist jde o to, že odstraněním Nejnovějších článků jsme byli z úvodní strany odsunuti úplně.

A podle mě je dobře, že se někdo ozval a  nebučí všichni jak tupé stádo.

79 Mechanický lemur Mechanický lemur | Web | 4. ledna 2013 v 10:48

Ty bláho, asi první blog a článek, kde někdo nebučí. Já proti nové titulce nic nemám, internet a design se prostě vyvíjí a tady nejde o nic jiného než o zpátečnícké a konzervativní brblání. Mění se facebook, mění se youtube, mění se deviantart... SAMOZŘEJMĚ že nejdřív se snáší vlna kritiky. A nakonec si všichni zvyknou a hele, ono to není tak strašné. Jé, tahle fukce tu předtím nebyla! Ono je ale jenom dneska hrozně cool protestovat, skládat petice a vůbec. Osobně jsem měla pifku hlavně kvůli reklamám, které po přejetí myší spustily zvuk, ale máme adblock, máme bloglovin... Vida, co si všímám, tak třeba bloglovin si lidi zase nemůžou vynachválit, konečně objevili normální způsob, jak se projíždějí blogy (tím myslím nejen ty zdejší) - a jak se k němu dostali? Přiznejme si, většinou díky blogu.cz...
Nechci tím říkat, že jsem na číkoli straně, na to se mi vůbec nechce plýtvat energií, ale upřímně jsem otrávená z neustálého "uděláme petici!". Chápala jsem svým způsobem tu kauzu se slečnou, co vzali do AK a ona tam neměla co dělat, ale zdá se mi, že dneska prostě blogeři bez pořádného konfliktu snad nemají o čem psát. Jako by na tom závisela kvalita jejich článků...

80 Lennroe Lennroe | E-mail | Web | 4. ledna 2013 v 22:14

Mě se to líbí. Je to pěkně udělané a články oblíbených blogerů slíbili doladit a vrátit, takže s tím nemám problém, já taky programuju, takže to chápu, já si v klidu počkám, až to odladí. Je to jako se vším, kdyby ta stránka byla dokonalá stejně si budou všichni stěžovat. To jsi dobře píchla do vosího hnízda. :)

81 glaciem glaciem | Web | 7. února 2013 v 11:32

Máš naprostou pravdu... :-)

82 zas-ja zas-ja | Web | 22. dubna 2013 v 17:38

Jo, mi češi si na všechno stěžujeme, svatá pravda.
Mě se upřímně mnohem více líbil starý blog a připadal mi přehlednější. Ale s novým vzhledem jsem se už smířila a zvykla jsem si na něj.

1) To mi asi nejvíc vadí. Do žebříčků nelezu, protože na to nejsem zvyklá. Ale já si svůj blog vždycky projedu (moc tam toho zatím nemám) a podívám se, jestli někde něco náhodou nepřibylo.
2) S autorským klubem nemám žádný problém. Sice se do boxíku nikdy nedívám, prostě to ignoruju.
3) Krásná je úplně dole, takže tam nikde nepřekáží. Na krásnou se občas mrknu, ale nijak zvlášť jí nemusím. Jako autorský klub i ji ignoruju.
4) Je pravda, že díky nejnovějším článkům jsem objevila docela dobré blogy - a to i tebe. Ale poslední dobou to stojí s prominutím za hovno a ani se to neobtěžuju hledat.
5) Myslím, že tuhle část nemusím nijak komentovat. Mám na to úplně stejný názor jako ty.
6) Já se na své oblíbenkyně vždycky podívám. Dříve jsem sice hned poznala, kdo co napsal, kam chodit a kam ne atd. ale myslím, že to není žádný velký problém.

Tyhle lidi, co spisovali (nebo snad ještě spisují?) různé petice nechápu.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama
PROSÍM, do komentářů piště pouze to, co souvisí s daným článkem!
Odpovědi ke komentářím na vašem blogu pište na váš blog přímo k tomu komentáři nebo mi poštele email.
-
Neupozorňujte na sebe reklamami! Na blogy autorů smysluplných komentářů se vždy dívám.
Blogy nespřáteluji, do oblíbených dávám ty, které se mě něčím zaujaly, které se mi líbí a na které opravdu ráda chodím.
-
Budu ráda, když budete komentovat, jen tak se dozvím, co se vám líbí a co ne.
Klidně pište i ke starším článkům, já si to všechno ráda pročtu.



©2011-2015