Blogerky z krásná.cz mají špatnou pověst

25. července 2012 v 12:00 | hogreta |  Já, názory a úvahy
A už vím taky proč. V poslední době jsem narazila na spoustu blogerek, které by "strašně moc moc mocinky" chtěly být blogerkami na Krásné. Tak redakci přehlcují maily, jestli je tady berou. A já se pak divím, že když něco potřebuju a chci se na něčem domluvit, tak jim odepsat na mail trvá tak dlouho. Jak by taky ne, jestli se každý den prohrabávají poštou stovky natroublých puberťaček. Nebudete tomu věřit, ale jednu věc stačí napsat jen jednou.

Ano, pochopili jste dobře. Už nějakou dobu jsem oficiální blogerkou na tomto webu. Chápu, že se teď členům AK ježí chlupy na hlavě. Bojíte se mě?


Proč to vlastně dělám? Původně jsem to brala jen jakousi reklamu, protože co si budeme nalhávat - každý z nás chce na svůj blog nějakým způsobem nalákat čtenáře. Já jsem v mnoha ohledech ještě dítě, proto si myslím, že mladší dívky ještě dokážu oslovit. Ale pokud očekáváte, že tam teď zajdete a dočtete se ode mně, jak se správně líčit a kdy je dobré skočit s klukem do postele, tak vás zklamu - na krásnou posílám ty stejné články, které se objevují i tady (většinou v rubrice Tipy). Články o škole a učení, o prázdninách, o zdraví, o čaji, o vztahu s rodiči, ... - nuda, že? :-D

Zajímavé je, že musím říct, že takových jako já je tam poměrně dost. Ne, vážně, myslím, že alespoň polovina blogerek tam má smysluplné články, které se nejenom dají číst, ale jsou velmi inteligentní a zajímavé. Smůla je ovšem v tom, že napsat inteligentní článek trvá delší dobu, než splácat kdejakou kravinu. Články blogerek, které tedy píší kdejaké kraviny, se tam tedy objevují častěji, protože těm nedělá problém napsat jeden až dva články týdně. Já jsem ráda, když zvládnu tak jeden článek za čtrnáct dní. Neznamená to ale, že těch, co píšou o blbostech, je tam víc. Jen je jde více vidět.

A dostali jsme se opět k nadpisu článku. Proč tedy blogerky z Krásné mají mezi blogery špatnou pověst? Protože člověk vždy více vidí ty, které mají naprosto tupé články. Tyhle holky zastiňují ty blogerky, které píšou dobře. No uznejte - když si přečtete dva články, s jedním souhlasíte a druhý je úplná blbost, který si budete déle pamatovat? Kterým se budete déle zabývat? Já musím přiznat, že když vidím, že někdo napsal něco naprosto naivního, hloupého a zbytečného, tak že to ve mně vyvolá mnohem více emocí. Někdy mám chuť si při čtení takového článku tlouct hlavu o zeď. Tuhle chuť jsem však u dobrého a zajímavého článku nikdy nezaznamenala. Je tedy jasné, že pozornost více přitahují články, kvůli kterých si rozbíjíme čela.

Také je docela dobré upozornit na to, že každý den se od blogerek na krásné objevují maximálně tři (většinou dva) články - ale jeden z nich je od blogerky, která není přijata mezi oficiální. Jasně, občas se tam objeví něco fakt dobrého, bohužel je to jen výjimka.

Mám trošku pocit, že lidstvo nějak ztrácí sebekritické myšlení. Nebo neztrácí, ale začíná se rozdělovat na extrémy. Buď je člověk přehnaně sebekritický a nebo mu dost sebekritiky chybí. Ani jedno však není vůbec dobré. A já mám tak trochu pocit, že spousta blogerek, které do redakce pošlou svůj článek, už nějakou soudnost úplně ztratila. To opravdu nevidí ten rozdíl mezi jejich článkem a článkem? Mezi jejich tvorbou a tvorbou? To opravdu v okolí není nikdo, kdo by jim řekl "ten tvůj článek je na tvůj věk docela pěkný, ale na Krásnou se nehodí, protože ještě není tak propracovaný"?

Nechci být zlá. Opravdu nechci, mi přece taky bylo deset, jedenáct, dvanáct i třináct. Mám moc ráda děti. A vím, jak mladého človíčka kritika bolí (mezi námi - ona někdy bolí i velkého človíčka). Ale znamená to tedy, že když je někdo ještě malý, tak že by si o sobě měl myslet, že je mistr světa amoleta? Protože mu nikdo neřekne, jak je to doopravdy? Protože se ho všichni bojí kritizovat, aby mu neublížili? Vždyť to je hloupost, konstruktivní kritika jde podat i citlivě. A je to mnohem lepší, než neříct vůbec nic. Protože takovýhle mladý člověk má potom pocit, že když ho všichni chválí, tak že je asi fakt dobrý, tak pak vezme svůj poločlánek, který je úplně o ničem, a pošle ho na Krásnou - a komentující čtenáři ho roztrhají zaživa. To je teprve šok. Navíc tyto děti zabírají místo těm, které umí psát lépe. Ano, opravdu se na Krásné někdy objeví moc pěkný článek i od jedenáctileté slečny. Bohužel je pak mezi těmi hromadami nesmyslů navždy ztracen.

Někdy mi je líto, když vidím, že se někdy na Srci blogu objeví článek o Krásné a já musím jen klopit uši a raději se neozývám. Někdy je mi líto, že se za tuhle spolupráci musím někdy i stydět. Ale co se dá dělat, já doufám, že lidé jsou ještě dost inteligentní natolik, aby si na mě i na ostatní blogerky, které spolupracují s Krásnou, udělali názor sami. Škatulkování už přece není v módě.
 

16 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Doma Doma | Web | 25. července 2012 v 12:18 | Reagovat

Tohle je naprosto smysluplný inteligentní článek a souhlasím s tebou :-D .A mimochodem ,máš strašně krásný pokoj :-D

2 Salline Salline | Web | 25. července 2012 v 12:25 | Reagovat

Ty se rozhodně za nic stydět nemusíš. Patříš k tomu málu přispěvatelek na Krásnou, které se dají číst a nepřijít při tom k újmě na zdraví. Úplně s tebou souhlasím. Některé blogerky to tam prostě kazí, ale komentáře pod jejich články jsou tááák zááábavné :), že by jich byla škoda, kdyby o ně Krásná přišla. Občas se člověk potřebuje trošku zasmát. Ne, nechci být zlá, ani nikoho urážet, ale prostě to tak je a někdo by jim to vážně měl říct, už pro jejich dobro. Chybami se člověk učí, ale to ho nejdřív musí někdo upozornit, že dělá chybu.

3 Miška Miška | Web | 25. července 2012 v 12:30 | Reagovat

Teď nevím jestli jsem jedna z těch natroublých puberťaček.. Krásná.cz mě zatím "nepřijala", a tak patřím mezi ty, kteří jej zahlcujou emaily.. Sice napíši na krásnou.cz jednou za měsíc, ale mezi snad natroublé puberťačky nepatřím. (Pokud tedy nepovažuješ holku, která píše o tom jak vyléčit zánět močových cest za natroublou puberťačku)..

4 Luna Luna | 25. července 2012 v 12:31 | Reagovat

Na krásná.cz jsou zvláštní články. Některé moc pěkné a přínosné, jiné úplně matoucí nebo o ničem. Mě nejvíce iritují takové, které o něčem poučují a postrádají alespoň minimální přehled o tom, co se ve skutečnosti děje, jaké jsou zákony, co na to odborníci. Třeba včera se řešily testy na zvířatech. Většina článku i komentářů byla úplně mimo... A komentáře, které měly vysvětlit, že to, co jim tak vadí je již 8 let zakázané všichni ignorovali. Právě nepodložené tipy jsou strašně nebezpečné. Znám patnáctiletou slečnu, která má nakročeno na lůžkové oddělení psychiatrie jako anorektička/bulimička. Z části také díky skvělým tipům z internetu.
Krásná.cz se pro holky může jevit jako autorita, které se dá věřit a proto by asi opravdu nebylo na škodu, aby články před zveřejněním někdo alespoň trošku posoudil... Oddělil zrno od plev. Řada lidí se tam ale opravdu asi chodí pobavit...

Ale taková je realita. Vlastně to není o moc lepší ani když si do rukou vezmu nějaký časopis, nebo noviny. Pokud najdu článek, kterému aspoň trochu rozumím, většinou mám chuť ho roztrhat. Novinář totiž musí rozumět všemu - což je nemožné, ale má tu moc ovlivnit lidi...

5 Lilly Lilly | E-mail | Web | 25. července 2012 v 12:32 | Reagovat

Súhlasím. Niektoré dievčatá, ktoré píšu pre Krásna.cz, sa mi zdajú fakt šibnuté. Je pravda, že kvalita tejto stránky klesá,č o je smutné. Aspoň mne sa tak zdá. A tie pubertiačky ... Neviem, čo k tomu napísať, ja sa nad takými ľuďmi iba zasmejem :D
P.S. - Viem, že toto s článkom nesúvidí, ale ... ty máš fakt 20? :D To fakt? Na tých fotkách by som ťa odhadovala na 13-14 :D

6 hogreta hogreta | E-mail | Web | 25. července 2012 v 12:37 | Reagovat

[3]: Miško, k tobě na blog chodím a rozhodně tě nepovažuju za natroublou puberťačku:). Napsat tam občas článek a občas napsat do redakce je naprosto v pohodě, pod slovem "zahlcovat" si představuju úplně něco jiného. Narazila jsem na slečny, které tam bez žádného vydaného článku psaly, jestli by je nepřijali - tak jednou za dva dny měly potřebu se opět ozvat s tím, že "vy jste mi ještě neodpověděli". Být ten, kdo ty emaily otvírá, asi by mi hráblo :-D.

7 Taychi Taychi | Web | 25. července 2012 v 12:37 | Reagovat

Když si dělám srandu z krásné, nikdy s ní nemyslím tebe, Dragell a Hlouška + ještě jiné, ale fakt takové ty beznadějné případy. Mě třeba štve to, že když někdo píše pro krásnou, automaticky na 99% je přijatý do AK. Jinak si myslím, že ty píšeš moc dobře a tvé články si ráda přečtu.

8 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 25. července 2012 v 12:39 | Reagovat

Tak tak, souhlasím. Krásnou si občas přečtu, nasměju se u "yntelygentních" článků, nebo si přečtu ty lepší. Tvoje a Dragelliny články patří mezi mé oblíbené. :)

Dřív jsem tam napsala jeden článek o gothice, protože před tím jim tam někdo o tom poslal článek, který byl naprosto mimo mísua já jakožto člověk, který jakž takž bojuje proti dezinformacím, jsem to nemohla nechat tak. :D

Chápu, že ta redakce je zaneorázdněná, ovšem mohli by si ty články od těch "wanabes" přečíst a ty naprosté blbosti prostě do internetových vod nepouštět.

9 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 25. července 2012 v 12:40 | Reagovat

[7]: Na Dana bych ve výčtu oblíbeností zapomněla!

10 Adelaine Adelaine | Web | 25. července 2012 v 12:40 | Reagovat

Ale jejich články, to vůbec není o tom, že by neměly soudnost nebo sebekritiku. Nezlob se na mě, ale ony jsou prostě pitomý. Nevyzrálý, hloupý, jak chceš. Před čtyřma rokama bych taky nebyla schopná napsat nějaký propracovaný skvělý článek a jak chceš vysvětlit puberťačce, co je jak kozel, že její článek prostě není dobrý.
Mě se články z krásné nelíbí SKORO žádné. Ani od těch lepších blogerek. Přijde mi, že někdy se rozpitvávají pitomosti, věci, které mě se vůbec ani nedějí a podobně. Radši už tam nechodím, jen se pobavit. Ale takové dívčí weby jsou a vždy budou.
Myslím, že by si tě zasloužil lepší web. Protože, i když říkáš, že jsi stále dítě, je ti 20 a tvoje úroveň myšlení je někde podle mého o hodně jinde. Tvoje články se tam možná na jednu stranu hodí, ale na druhou stranu budou buď odsuzovaný nebo až podivně vyčnívat nad těma hloupostma.

11 hogreta hogreta | E-mail | Web | 25. července 2012 v 12:51 | Reagovat

[10]: Tak ono je to taky o tom, pro jakou cílovou skupinu člověk píše. Tohle je web, který je určený pro dospívající slečny, takže je jasné, že takovou slečnu zajímá něco trošku jiného, než dospělou ženu. Pak se může zdát, že i ty blogerky, které jinak píšou normálně, tam řeší blbosti - ale je potřeba si uvědomit, že tyhle "blbosti" mohou být pro patnáctiletou holku hodně důležité a může se jimi trápit. A není to menší trápení jen proto, že dospělému člověku to přijde jako blbost. Abych byla upřímná, tak kvůli lásce k dětem někdy píšu i do Alíkovin - a to by sis teprve měla přečíst, to se teprve vyjadřuju jako dement:-D. Ale myslím, že tak je to správně, protože téma i formu projevu musím přizpůsobit cílové skupině - a osmileté děti prostě zajímá trochu něco jiného než čtrnáctileté a ty zase zajímá něco trošku jiného než dospělé. Člověk, když píše článek, se musí nějakým způsobem přizpůsobit tomu, komu ten článek bude určený. Jinak to prostě nejde.

12 nikol nikol | 25. července 2012 v 13:30 | Reagovat

No konečně někdo, kdo to už napsal! Delší dobu mám stejný pocit a opravdu mě tyhle "články" odrazují navštěvovat krasna.cz vůbec.
Je dobře, že se ozval někdo s inteligentním článkem, který jde VIDĚT, lidé se nad ním můžou zamyslet a možná i přehodnotit svou kvalitu práce, při psaní těchto článků.
Děkuji za to a tleskám!

13 Tlapka Tlapka | Web | 25. července 2012 v 14:19 | Reagovat

Upřímně řečeno, na krásná.cz občas juknu, když se chci ujistit v tom, že je někdo naivnější než já. Samozřejmě tím nemyslím kvalitní blogerky, ale právě ty většinou puberťačky, které píšou všechny skoro stejně. Zajímalo by mě, jak bych se na web dívala tak před sedmi lety, když jsem byla v jejich věku? Na všechny ty kůůůl rady jak zaujmout kluka (pardon, idola) a jak se připravit na první sex?
Mám ráda články, které se týkají třeba učení a školy, tipů na knihy či zájmové aktivity nebo třeba vztahů s rodiči.
Krásná.cz se mi zpočátku zdála jako užitečný web, který může mnoha blogerkám pomoci právě díky zpětné vazbě přes komentáře. Ale málokdo umí konstruktivně  kritizovat... a ne každý tu kritiku přijme tak, aby mu něco dala.
Jen mě zaráží - oni publikují úplně všechno? Nefunguje tam nějaké síto redaktorů, kteří by ta nejomílanější témata filtrovali? :-(

14 hogreta hogreta | E-mail | Web | 25. července 2012 v 14:26 | Reagovat

[13]: Co se týče neoficiálních blogerek, tak ano, publikují všechno. Teda nevím, jestli kdyby jim tam napsal někdo jeden řádek a nebo něco sprostého, tak to asi ne, ale jinak ano. A možná je to dobře, protože kdyby jim to nepublikovali, tak ty blogerky z toho nic nevezmou. Jen by byly uražené s tím, že "pro krásnou jsou moje články moc dobré, tak ať si je klidně nepublikují, já je přece nepotřebuju, stejně jsem dobrá". Ale když dostanou čočku od čtenářů v komentářích, tak si pro příště dost rozmyslí, o čem budou psát a jestli vůbec budou psát. A pak jsou tady i ty, které se z toho poučí a vypracují se. Takže to možná není až tak od věci:).

[5]: Nó jo, to je mi překvapení:-D. Možná bych si odkaz na článek "Starší nebo mladší" měla vrazit rovnou do hlavičky blogu:-D.

15 Ela Ela | Web | 25. července 2012 v 16:25 | Reagovat

Tenhle článek rozhodně smysluplný je. Naprosto souhlasím s tím, že podat konstruktivní kritiku je důležité, přeci jen, člověk se nejlépe poučí z něčeho konkrétního.
To, jestli dočtu na krásné článek do konce, vážně záleží na jeho obsahu. Pokud si přečtu nějakou hovadinku ve stylu "Nezapomeň si sbalit na diskotéku kondomy!", většinou jen polknu a zavřu okno prohlížeče. Když mi bylo 13,14,15, nebyla bravíčka tolik narvaná dietami a sexem. (Nebo mě to možná jen tolik nezajímalo.) Nechápu, co je na tom dnes tak "IN".
A mimochodem, nemyslím si, že jsou tvé články nudné. Prvně jsem sem přišla asi přes Krásnou, protože tvé články měly hlavu a patu.

16 Arvari Arvari | E-mail | Web | 25. července 2012 v 17:41 | Reagovat

Na Krásnou jsem nějakou dobu radši ani nenakukovala, teď jsem dva dny za sebou nakoukla a zježily se mi všechny chlupy na těle. :-D Bohužel je nutný říct, že drtiá většina tamních blogerek si tu špatnou pověst zaslouží. Ale to mluvím o těch mladejch holčičkách, který točej pořád dokola ty samý témata a skoro to vypadá, jako by kopírovaly jedna od druhý.
No, na druhou stranu, tyhle články jsou většinou jen pitomý, kdežto někdy, když vidím nějakej 'hubnoucí' článek od redakce, vážně bych autorce (předpokládám, že autorů moc o hubnutí nepíše) šla s chutí rozbít hubu, protože i já, a to se ve výživě snažím teprv pořádně zorientovat, vidím, že ty rady jsou přímo NEBEZPEČNÝ... :-?

17 Puff Puff | Web | 25. července 2012 v 18:17 | Reagovat

Já krásnou čtu... Ale některé tupé články mě opravdu dostávají. Bohužel ty "špatné" články jsou nejvíce čtené a nejvíce diskutované a proto tam ty blogerky zůstávají. Jak vím, moc lidí nemá v oblibě Vanillku... Ale blog.cz tvrdí, že její články jsou nejčtenější, na celé krásné. No a proč? Protože ti, kteří jí nesnáší se chtějí pobavit na její účet...

Každopádně někdy čtu i dobré články (Ty, Dragell, Lea Jeniffer a další), ale je pravda, že se v té kupě stupidních článků některé ty obré ztrácejí :-|

18 Vevunka Vevunka | Web | 25. července 2012 v 18:26 | Reagovat

Naprosto souhlasím na Krásná.cz jsou články, které se točí okolo témat, které tam byly už mnohokrát. Nechápu proč si někdo z redakce ty články blogerek prvně nepřečte a pak až zveřejní :-? (asi by se to nikomu nechtělo číst tak se to radši hnedka zveřejní :-(   ). Tvoje články mají hlavu a patu a vždycky si je přečtu až do konce :-D jen tak dááál :-)

19 Cherrybumbum Cherrybumbum | Web | 25. července 2012 v 19:33 | Reagovat

Na Krásné mám sama dva články. Že by davy měly potřebu je komentovat se říct nedá, ale aspoň se můžu pochlubit tím, že jsem nemusela číst nějaké nadávky, a rádoby kritiku, kdy si někdo se špatnou náladou sednul ke kompu a rozhodnul se, že způsobí špatnou náladu všem.

Ano, neříkám, že se nějakých těch chybiček taky nedopustím, většinou to ale zjistím až po uveřejnění článku (PECH), ale rozhodně to nejsou chyby typu:  "Omlufte mé chibyčky, toto je múj první článeček."

A pokud můžu přímo okomentovat blogerky na Krásné, tak jediná z těch oficiálních blogerek si ráda přečtu příspěvky od Wendy Felton (máme tak nějak podobný pohled na svět). Naopak nechápu, co na krásné dělá třeba taková Lady Vanilka. Její články se snaží být až moc dospělé, až to celé působí neskutečně uměle. Navíc mi vadí, jak do každého článku poslední dobou cpe postel... Ale to je opět jen názor jednoho z mnoha občasných čtenářů. :D

20 Angel Darkwood Angel Darkwood | Web | 26. července 2012 v 15:47 | Reagovat

Pravda, párkrát se mi stalo, že jsem tam narazila na opravdu pěkný článek. Ale toho balastu tam je bohužel dost, a to je hlavní důvod, proč na Krásnou blogeři rezignují. Taky si myslím, že jde kritika podat tak, aby se z toho dotyčný nesložil a naopak, aby mu k něčemu byla - ostatně o tom by ta kritika měla být.

21 A. A. | Web | 27. července 2012 v 11:24 | Reagovat

Už když jsem viděla nadpis, musela jsem se začít smát. Pochopitelně ne tobě, nýbrž vzpomínce na tisk svého životopisu, jenž jsem měla druhý den odevzdat při zápisu. Tiskla jsem jej třikrát. Napoprvé jsem tam měla nějakou hloupou chybu, tu jsem tedy opravila, ale když jsem si začala pročítat obsah podrobněji, rychle jsem běžela zpět k počítači vymazat položku o Krásné. Je mi jedno, že o tom ví mí známí a lidé v blogové komunitě, jelikož ti jsou obeznámeni s mými dílky, jenže na univerzitě budu začínat od nuly a bohužel Krásná nemá v očích veřejnosti takovou pověst, jaká by jí náležela.

22 Michelle Michelle | Web | 27. července 2012 v 11:31 | Reagovat

Hezká fotka a určitě s tebou souhlasím :)

23 Gabriel Dantes Decay Gabriel Dantes Decay | E-mail | Web | 27. července 2012 v 12:34 | Reagovat

Já se na Krásna. cz dívám opravdu z řídka a většinou jen proto, že vidím nadpis článků, jehož obsah je shit..bohužel

24 E. E. | 27. července 2012 v 12:41 | Reagovat

Veľmi inteligentný a pravdivý článok :) Celkovo pôsobíš vyspelo a inteligentne, tento blog určite ešte budem navštevovať, posobí to tu sympaticky :)

25 m. m. | Web | 27. července 2012 v 12:58 | Reagovat

Já vidím problém v tom, že jednak málokdo, kdo navštěvuje Krásnou, si dá práci s konstruktivní kritikou (já se o ni snažím, ale u některých příspěvků radši fakt mávnu rukou, protože na to prostě nemám), a druhak autorky podle mě s kritikou nemají žádnou zkušenost a neumí ji přijmout a zúročit. Nejsou vůbec sebekritické, nemají náhled, nemají zkušenosti a netuší, jak má pořádný článek vypadat. Neuvědomují si, že píšou sračky, jak námětem, tak zpracováním. Neznají základní pravidla pro psaní článků - třeba jako že to má dávat smysl, má to být konzistentní a má to být něčím zajímavé, nové a neotřelé. Má to přinést informaci. A ta se tam mnohdy vůbec nedá dohledat. Vždyť ony neumí napsat ani správný titulek pro svůj článek - velice často vůbec nesouvisí s tím, o čem skutečně holka psala.

Viním editorku, že je jí tohle všechno buřt a zveřejní každou chujovinou, kterou jí která nezkušená chudinka pošle. Mělo by být právě prací editorky, aby takový článek zamítla a poskytla slečně konstruktivní kritiku. V opačném případě je hezké, že se krásná prezentuje jako možnost někam se odrazit, ale to se nikdy nestane, ne když jim tam zveřejní každej bullshit a ani se neobtěžují s korekturou.

Články, jaké píšeš ty, bych si tam představovala mnohem líp než to, co tam většinou potkávám. Nicméně nechápu, proč zveřejňuješ ty články dvojmo.

26 Ivča:) Ivča:) | Web | 27. července 2012 v 13:26 | Reagovat

Na článek jsem se dostala úplnou náhodou. Poprvé v životě jsem si přečetla o webu Krasna.cz. Poprvé v životě si na něj možná kliknu :D

27 hogreta hogreta | E-mail | Web | 27. července 2012 v 15:50 | Reagovat

[25]: Tak samozřejmě, že by editorka neměla zveřejňovat všechno - to je ten důvod, proč má krásná tu úroveň, kterou má, ale s tím bohužel asi nic neuděláme:(. Nejhorší na tom všem je, editorky naopak často poupraví právě titulek článku, aby byl více poutavý - takže autorky článku paradoxně za to, že jim pak titulek nesouvisí s článkem, nemůžou. Nicméně u mě si to zatím editorky nikdy nedovolily.
Proč zveřejňuji články dvojmo? Protože není v mých silách napsat takové množství smysluplných článků, na krásné musím mít alespoň jeden článek za čtrnáct dní. Kdybych tam měla psát jiné články, mohlo by se stát, že bych tím pak odbývala buď blog, nebo krásnou. Přece jenom to dělám pouze pro radost, psaním článků se živit nechci, takže to příliš neřeším. I tak se snažím na krásnou posílat články s dostatečným odstupem. Možnost vydání stejných článku i na mém blogu mám, takže nevím, proč bych ji nevyužila. Jsem ráda, že novinky čtenáři hledají u mě na blogu, ne na krásné. A jsem ráda, když při hledání v vyhledávačích jim vyjede můj článek na mém blogu, ne můj článek na krásné. Navíc si myslím, že na krásné mě čte trochu jiná skupina lidí než tady, takže jsem se ještě nikdy nesetkala s tím, že by to někomu vadilo.

28 Gabrina Gabrina | Web | 27. července 2012 v 18:05 | Reagovat

Já na krásnou.cz nechodím. jen vyjímečně se podívám na články blogerů. Ty od redakce nebo co to vlastně je jsou převážně o tématu který bych radši viděla na webu pro ženy, ne pro dívky kde ač se vymlouvají na to že články číst nikoho nenutí a web je pro 15+, stejně přesahují děti mladší, a i tak mne názvy článků které mluví za vše často dohánějí ke zvracení. (ikdyž jsem se zatím nepozvracela, to je fakt) tyto články by dle mého na žádném webu pro ženy asi nepobrali moc úspěchu. ;-)Navíc co si asi pomyslí o svých dětech rodiče když prochází kolem počítače kde se baví jejich dítko a na obrazovce zahlédne hlavní stránku krásné kde se vyskytují články pro dítě nevhodné. Dítě sice hlavní stránku radši prolétává rychlostí tryskáče dolů k blogerům aby se něco takového nestalo, ale pokud rodič stihne  zahlédnout název či obrázek, zřejmě ho na místě klepne pepka.
Články které blogerky píší a patří k těm co mají úroveň se objevují i na jejich blogu, tudiž jejich články čtu na příslušném blogu blogerky a na Krásnou.cz proto většinou zavítám jen vyjímečně a hlavní stránku která většinou obsahuje články od redakce přehlížím z výšky vesmíru. Také se mi nechce rozčilovat nad články holek které tomu co píší většinou vůbec nerozumí.
Krásnou se snažím neodsuzovat, ikdyž mi to často ztěžuje. Nevadí mi když blogerka kterou čtu píše pro krásnou.cz a dle mého se nemáš za co stydět, protože jen prostě přispíváš svými články které jsou abych tak řekla mnohonásobně lepší a inteligentnější než  ty od redakce.

29 Dalliance Dalliance | Web | 27. července 2012 v 23:28 | Reagovat

Něco na tom bude. Je pravda, že i blbé články jsou mnohem víc komentovanější než třeba článek o čaji :D.
A je pravda, že na smysluplném blogu, kde se píšou povídky, normálí články apod. je daleko větší návštěvnost než na blogu o sexu, nehtech a  dietách. Což je třeba pro člověka, jako já, celkem katastrofa, protože ty holky o sexu nic nevědí (netvrdím že já jo, proto o něm a o věcech s ním souvisejících nepíšu a ani nechci :-). Články o nehtech a o tom, jak na sebe napatlat  co nejvíc make-upu mi přijdou ještě daleko horší a nemluvě o dietách, v kterých se plácá pořád to samí.

30 Lela Lela | 28. července 2012 v 8:21 | Reagovat

taže ted si o sobě otevřeně a namyšleně řekla, že právě ty píšeš super články a povyšuješ se nad ostatní ;)
A když už si sleščno namyšlená přilepšiješ ... nezapomínáš na svoje články o hubnutí (hubneš, hubnem ... ), videoodpovědi..
jsi úplě stejná, takže se tady prosím nepovyšuj. na Krásná.cz jsou dobrý blogerky, ale ty k nim nepatříš ;-)

31 hogreta hogreta | E-mail | Web | 28. července 2012 v 10:37 | Reagovat

[30]: Nikde jsem nenapsala, že píšu super články, ale jen to, že společně s alespoň polovinou ostatních blogerek Krásná.cz umím napsat článek, který stojí za to přečíst. To že si tohle myslím, to je snad dobře, ne? Kdybych si o sobě myslela, že píšu články na hovno, to bych potom těžko mohla psát. Všichni, co mají blogy, si o sobě musí myslet, že dokážou napsat normální článek - rozdíl je jen v tom, že já to klidně řeknu. A říct, že jeden píše líp a druhý píše hůř, to je nějaké povyšování? Asi je teď v módě o sobě říkat něco, co si nemyslím, aby mi to ostatní vyvraceli? :-D

Článek o hubnutí byl jen jeden, navíc, pokud jsi ho četla, tak nepíšu tam až tak o tom, co lidé mají a nemají jíst, ale spíš svůj příběh o tom, jak jsem zhubla několik kilo a co jsem pro to udělala, jak se v patnácti váhou trápila a taky to, co všechno jsem udělala v hubnutí špatně - protože myslím, že tenhle příběh by mohl někomu pomoct. Navíc to původně nebyl článek určený pro krásnou, protože jsem tam ještě nepsala. A rozhodně se nedá říct, že bych se za něj styděla, protože ho mám vpravo v menu, aby na něj každý nový návštěvník hned viděl. Stejně tak tam mám i videoodpověď, kterou nevím, proč tu mícháš, protože nemá s Krásnou.cz nic společného. Nashromáždilo se mi za krátký čas obrovské množství otázek a tak jsem to chtěla sfouknout takhle, protože hodně mých čtenářů chtělo slyšet můj hlas. Určitě sis všimla, že videoodpověď mám pouze jednu, abych těmto čtenářům vyhověla, na ostatní otázky už odpovídám stylem článku.

Posouzení, jestli patřím k těm lepším blogerkám na Krásné je velmi idividuální, moje články se nemůžou líbit všem, takže mě tvoje poslední věta opravdu nezraňuje:). Zvlášť, když si myslím, že budeš jedna ze slečen (nebo známých těch slečen), do které jsem se v článku obula :-D.

32 Karin Karin | 28. července 2012 v 12:18 | Reagovat

promin vím že je to mimo téma ale jukneš na blog a zanecháš komentář????
:

http://mopi.blog.cz/

33 Karol Dee Karol Dee | Web | 28. července 2012 v 14:41 | Reagovat

no jo, jenže tyhle děti by k tomu v prvé řadě vůbec neměli pouštět. Na druhou stranu, ono jim taky neuškodí, když si natlučou tlamu. nejhorší jsou ty slečny, které čtenáři opravdu roznesli na kopytech a ony pak přijdou s dalším podobným článkem, jako by se nechumelilo. Ta jejich namyšlenost nezná mezí. A pak se třeba přihlásí do autorského klubu, že.

34 hogreta hogreta | E-mail | Web | 28. července 2012 v 15:13 | Reagovat

[33]: no, a pak jsou do autorského klubu přijaty, že :-D člověk se nemůže už vůbec ničemu divit:)

35 Thalia Contostavlos Thalia Contostavlos | Web | 28. července 2012 v 15:43 | Reagovat

Problém je, že právě kvůli blogerkám, co článek jen zplácají, je pak stín opovržení vržen na všechny autorky Krásná.cz. Já si myslím, že valná většina viny je na redaktorech, co články pro server vybírají. Oni by přece soudnost mít měli, ne? Tak proč jsou ochotni zveřejnit článek  plný nesmyslů, který nemá ani hlavu ani patu? Nerozumím, proč články nevybírají pečlivěji ...

36 Babe Babe | Web | 28. července 2012 v 21:39 | Reagovat

Tebe, Dragell a Dandu mam z krásné jako jediné vážně rádo.

37 Vendy Vendy | Web | 30. července 2012 v 13:32 | Reagovat

Myslím, že je dobře, že píšeš na Krásnou - aspoň zvýšíš její úroveň. A škoda, že takových blogerek není víc.
A máš pravdu, i na Krásné se objevují dost dobré články, které mají hlavu a patu a jsou o něčem. Nevadí mi ani články o líčení, ale musí mít něco v sobě, ne jen tupé podání, které šminky ano a které ne.
Všimla jsem si v poslední době jednoho fenoménu - negativní reklama. Bohužel, tohle funguje na sto procent. Kravina do očí bijící nejvíc zaujme. I na Novinkách se nejvíc baví o průserech, které nadělají naši politici. TV pořad Prostřeno, například, je nejvíc probírané, když se účinkující hádají nebo jsou moc prospěchářští. Vanilka razí heslo, jak si vytvořit super návštěvnost - oblézat blogy a postupně urážet všechny, kam přijde. Toto heslo praktikuje i jistá Yuri. A obě mají úspěch!
Je to ale smutný jev.
Ale stejně, i když blog Vanilky, nebo Yuri, nebo dnešní přijaté nové blogerky asi jen tak nezapomenu, přece jen platí jedno - na jejich blogu jsem byla asi dvakrát a víckrát už tam nezavítám. Takže návštěvu si sice zajistily, ale ztratily opakovaný zájem o jejich blogy. ???
Raději chodím tam, kde to sice nebouří negacemi, ale kde si dobře počtu, ledacos se dozvím, potěším se pěknými fotkami nebo obrázky, a taky mě leccos inspiruje. :-)
A držím palce, aby tvé články na Krásné vyvolaly stejný dojem a stejný ohlas a návratnost čtenářů - ne jen jednou, ale opakovaně. :-)

38 Mniška Mniška | 31. července 2012 v 12:30 | Reagovat

Musím uznat, že máš fakt pravdu. A taky se přiznám, že trpím krásnofobií, protože jsou tam opravdu vidět hlavně takové ty články pro blondýny a puberťačky. A teď se nechci dotknout blondýn, ne všechny jsou samozřejmě tupé, mám teď na mysli ty "pravé blondýny", které občas ani nemusí mít na hlavě blond.
Ale Tvůj článek mě přeci jen přesvědčil a trochu i uklidnil. Ano, párkrát jsem na krásné byla a sem tam se mi nějaké články líbily, například výroba náušnic z fima, to byla dobrá inspirace. Ale je fakt, že reklamy na podobné články nejsou. Většinou vídávám reklamy na to, jak to klukovi udělat, co nejlépe, jak se správně vyfintit a jak zhubnout! To mám opravdu rudou před očima - sex, hubnutí, sex, hubnutí... a na to jsou reklamy. Proto nemám krásnou ráda.
Ale jak už jsem napsala, přesvědčila jsi mě a připomněla, že sem tam se najdou docela slušné články, takže by nebylo fér házet všechny do stejného pytle

39 Mniška Mniška | Web | 31. července 2012 v 12:32 | Reagovat

A ještě chci jen krátce také vyjádřit lítost nad tím, že se opravdu neozývají kritici v pravý moment. Přitom kritika, ačkoli může být negativní, je přeci jen pozitivní. Vím o čem mluvím. Taky jsem měla jednou kritické ohodnocení, a jak to člověka nakopne!

40 Naira Naira | Web | 2. srpna 2012 v 15:11 | Reagovat

A to je důvod, proč se nehrnu ani do autorského klubu ani do krásné. Protože a jednoduše, psát neumím a můj blog je jakési odkladiště všech zajímavostí a filozofií, které se mi líbí. A máš pravdu v tom, že je tam hodně děsivých, ale i hodně dobrých článků. Jenom už nemám náladu ty dobré na tom webu hledat.

41 MR. Markii MR. Markii | Web | 2. srpna 2012 v 15:59 | Reagovat

Máš úplnou pravdu milá Hogreto.
Ty, kteří mají v sobě talent a nebojí se ho ukázat, tak jejich talent zase zakrývají ti, kteří zase talent nemají a na Krásnou plácají nesmysli.

Má teorie zní: Ti, jenž nemají talent a stejně plácají na krásnou články, který nemají hlavu ani patu, tak to asi dělají kvůli slávě. Aby jejich blog byl prostě navštěvovanější. Jasně, ať si mají nejnavštěvovanější blog na blog.cz a ať se objeví v žebříčcích TOP 10, ale ti chytří jdou na to úplně jinak. Nebudu v tomto komentu uvádět jak, protože by to ti, jenž nemají ten talent, tak by toho mohli využít.

Jak říkám, celým tímto tvým článek Hogreto, tak máš pravdu. ;-)

42 Terka Terka | Web | 8. srpna 2012 v 9:00 | Reagovat

Občas si články na Krasne.cz přečtu, někdy se při nich zasměju, ale někdy je beru celkem vážně ;)

43 planetarka planetarka | E-mail | Web | 28. srpna 2012 v 18:20 | Reagovat

Na krasnou.cz mám svůj názor a tak i na blogerky.

krasna.cz - s tím, že zveřejňují nesmysluplné články máš pravdu...

blogerky - jak které berou blogování vážně

A s krasnou mám dost špatné emailové zkušenosti !

44 Diie Ediie Diie Ediie | Web | 26. prosince 2012 v 19:44 | Reagovat

Bože! Tak tobě se to tu říká, když jseš v AK, na krásná.cz a kdo ví kde jinde! Hlavně že ty a tvoje kamarádky píšou smysluplné články a ty ostatní jen spamujou poštu... no fakt super

45 Diie Ediie Diie Ediie | Web | 26. prosince 2012 v 19:45 | Reagovat

[43]: a jaké problémy, můžu vědět? :O

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
PROSÍM, do komentářů piště pouze to, co souvisí s daným článkem!
Odpovědi ke komentářím na vašem blogu pište na váš blog přímo k tomu komentáři nebo mi poštele email.
-
Neupozorňujte na sebe reklamami! Na blogy autorů smysluplných komentářů se vždy dívám.
Blogy nespřáteluji, do oblíbených dávám ty, které se mě něčím zaujaly, které se mi líbí a na které opravdu ráda chodím.
-
Budu ráda, když budete komentovat, jen tak se dozvím, co se vám líbí a co ne.
Klidně pište i ke starším článkům, já si to všechno ráda pročtu.



©2011-2015